قزوین_ مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین از برگزاری طرح «هفت روز در بهشت» ویژه پسران پایه تحصیلی دهم و یازدهم در این استان خبر داد.

 طرح «هفت روز در بهشت» ویژه پسران در قزوین برگزار می شود

ساسان کرمی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: دوره آموزشی، معرفتی، تفریحی هفت روز در بهشت «ویژه پسران» در تابستان سالجاری در مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود.

وی افزود: طرح «هفت روز در بهشت» ویژه نوجوانان نخبه و مستعد در قالب اردوی هفت روزه و با هدف ارتقای سطح علمی، دینی و اعتقادی آنان برگزار می شود که در این طرح نوجوانان در فصل تابستان در تاریخ ۶ مردادماه در قالب دوره‌های ۷ روزه اقامت در مشهدالرضا(ع) در حین فراگیری از برنامه های ویژه و تفریحی آن نیز برخوردار می‌شوند.

مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: مخاطبین دوره در قالب ۲۱ جلسه کلاس آموزشی و در ۷ کارگاه مهارتی شرکت می کنند و برنامه های تفریحی شامل شرکت در برنامه اردوگاه فرهنگی تفریحی امام رضا(ع) و استفاده از بازی‌های پینت بال و صخره نوردی، تیروکمان و انجام و برگزاری کوهپیمایی، استخر، مسابقه کتابخانه  و پاتوق فیلم و مستند است.

کرمی عنوان کرد: از جمله برنامه های ورزشی این طرح می توان به اجرای پیوسته برنامه‌های ورزشی شامل والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و تفنگ بادی و برگزاری اردوهای آموزشی،معرفتی و تفریحی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طرح «هفت روز در بهشت» ویژه پسران است که دانش آموزان پایه تحصیلی دهم و یازدهم برای ثبت نام باید کلمه «رفیق» را به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۶۴۵۰ پیامک کنند، اضافه کرد: این طرح برای دومین سال در کل کشور برگزار می شود.

مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین به مراحل ثبت نام در طرح اشاره کرد و گفت: مرحله نخست ثبت نام با ارسال کلمه «رفیق» صورت می گیرد و مراحل بعدی شامل مصاحبه حضوری، تحویل مدارک اولیه، اعزام به اردو مشهد مقدس و عضویت در شبکه جوانان رضوی است.

کرمی با اشاره به شرایط ثبت نام در طرح خاطرنشان کرد: این طرح برای پایه های تحصیلی ۱۰ و ۱۱، معدل بالای ۱۹ و به شرط قبولی در مصاحبه است که این مراحل در قزوین انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.