شهرکرد- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۹۵ کیلوگرم انواع مخدر کشف که از این میزان ۱۳ کیلوگرم آن مخدر صنعتی بوده است.

کشف بیش از ۸۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار غلامعباس غلامزاده شامگاه دوشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در محله های آلوده حفظ اقتدار نظام از مهمترین مسائل است که همواره در دستور کار نیروهای نظامی و انتظامی می باشد.

سردار غلامزاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در نقاط آلوده استان افزود: در چند روز گذشته در منطقه نقنه و محله ۳۲ شهرکرد چندین نفر از پخش کنندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹ عملیات پاکسازی در مناطق آلوده به مواد مخدر استان انجام شده که در این عملیات بیش از ۲۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

غلامزاده تصریح کرد: در سال جاری ۹ مرحله پاکسازی محورهای مواصلاتی انجام شده و ۴۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در سال جاری گفت: تاکنون کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته ۳۰۰ کیلوگرم افزایش داشته و حدود ۱۰۰ نفر از خرده فروشان و ۱۰ نفر از سرکردگان اصلی فروش مواد مخدر دستگیر شده اند.

وی گفت: در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۹۵ کیلوگرم انواع مخدر کشف  که از این میزان ۱۳ کیلوگرم آن مخدر صنعتی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.