بجنورد-استاندار خراسان شمالی در دیدار رئیس مرکز سیمای استان ها از آمادگی این استان برای برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در سال ۹۸ خبر داد.

آمادگی خراسان شمالی برای برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این دیدار اظهار داشت: خراسان شمالی دارای ظرفیت ها و امکانات بالقوه فراوان اما شناخته نشده در کشور است که برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها فرصت مغتنمی برای معرفی و توسعه استان خواهد بود.

وی افزود: خراسان شمالی استانی توانمند به لحاظ نیروی انسانی و ظرفیت در حوزه های مختلف مانند کشاورزی، دامپروری، انرژی خورشیدی، صنعت، گردشگری و ... است که این بهره مندی درست از قابلیت ها علاوه بر برند سازی و بسته بندی، نیاز به معرفی در سطح گسترده دارد.

وی ادامه داد: از زمان ورودم به خراسان شمالی به دنبال معرفی استان بوده ام و در این راستا مقامات مختلف در استان حضور یافتند اما باز هم نام بجنورد به عنوان مرکز استان با نام دیگر شهرها مانند بیرجند، بروجرد و بروجن اشتباه گرفته می شود بنابراین انتظار ما از مرکز سیمای استان ها حمایت از خراسان شمالی برای برگزاری این جشنواره است.

در ادامه این دیدار، رئیس مرکز سیمای استان های سازمان صداوسیما هم اظهار داشت: رویکرد و راهبرد این مرکز، برگزاری این جشنواره در مناطق مرزی و کم برخوردار است زیرا معتقدیم برگزاری این جشنواره موجب ایجاد پویایی و نشاط می شود و در ادامه، زمینه تغییر و تحولات زیادی را رقم خواهد زد.

سید عباس فاطمی گفت: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها بزرگترین جشنواره در سطح منطقه و جهان به لحاظ گستردگی کار، ساختار، تنوع موضوعات و میزان آثار است که ۳۳ شبکه تلویزیونی، ۴۰ شبکه رادیویی، بیش از ۵۵ درصد کل سازمان صدا و سیما به لحاظ نیروی انسانی و افزون بر ۷۰ درصد ظرفیت های فنی کشور در استان ها درگیر کار جشنواره می شوند.

وی تاکید کرد: اگر پس از بررسی ظرفیت ها و امکانات، خراسان شمالی به عنوان میزبان بیست و دومین جشنواره اعلام شود، انتظار ما از استان فراهم کردن امکانات مورد نیاز و تسریع در روند انجام کارهاست تا جشنواره آثار و نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.