کرج- رئیس هیئت تیراندازی استان البرز کمبود سلاح را مانع بزرگی برای پیشرفت این رشته دانست و گفت: قیمت سلاح و تجهیزات ارتباط نزدیکی با نرخ ارز داشته و با افزایش قیمت آن با کمبود سلاح مواجه شده ایم.

کمبود سلاح بزرگترین مانع توسعه ورزش تیراندازی در البرز

نرگس کشاورز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: استان البرز استعدادهای بسیار خوبی در اختیار دارد اما بدون شک استعداد و وجود سالن با کیفیت بدون سلاح کارآیی چندانی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مطبوعات و اداره ورزش و جوانان بتوانیم درخواست خود را به وزیر ورزش و وزرای مربوطه اعلام کنیم تا در امور مربوط به گمرک و واردات سلاح همکاری های لازم به عمل آید.

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز در خصوص آخرین وضعیت سایت های فعال این رشته در سطح استان گفت: سالن مالک اشتر مهرشهر شرایط خوبی دارد و ایجاد سالن مطهری نیز با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی در دست اقدام است.

کشاورز در خصوص وضعیت سایت کارگران منطقه کلاک گفت: سایت کارگران به مانند سایر سایت های استان شرایط خوبی دارد این در حالی است که گران شدن سلاح و تجهیزات به اصلی ترین دغدغه تیراندازی البرز تبدیل شده است.

وی از همکاری با اداره آموزش و پرورش در خصوص استعدادیابی خبر داد و گفت: فرایند استعدادیابی از مدارس آغاز شده و برای نخستین بار مسابقاتی تحت عنوان «پدر و پسر» با هدف تحکیم روابط خانواده و استعدادیابی برگزار شد و نفرات برتر شناسایی شدند.

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز تصریح کرد: امیدواریم با حل مشکلات فعلی بتوانیم با خیال آسوده فرایند استعدادیابی را ادامه داده و به سوی پیشرفت و تعالی این رشته در استان گام برداریم.

کشاورز از فعالیت بیش از۴۰۰ تیرانداز در البرز خبرداد و گفت: سلاح تپانچه به دلیل قیمت پایین تر نسبت به سایر سلاح ها از متقاضیان بیشتری برخوردار بوده و از همین رو البرز تپانچه زن های بسیار خوبی در اختیار دارد.

وی با اشاره به حضور نماینده استان در تیم ملی تیراندازی گفت: محمدامین اعلایی نماینده استان در تیم ملی است که امیدواریم اردوها را با موفقیت سپری کند و شاهد حضور نماینده البرز در مسابقات آسیایی جاکارتا باشیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز در پایان تصریح کرد: متاسفانه شرایط حضور مربی حرفه ای برای تمرینات ملی پوش البرزی در استان فراهم نیست و باید مقدمات لازم برای موضوع نیز فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.