یک نماینده مجلس امروز نسبت به بحث تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس تذکر داد.

بحث تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در جلسه امروز مجلس

به گزارش قدس آنلاین، نادر قاضی‌پور در تذکری مستند به بند ۵ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس،‌ گفت: ما این تحقیق و تفحص را امضا کردیم ولی متن آن کلا عوض شده است. تحقیق و تفحص درباره استقلال و پرسپولیس بود اما الان تبدیل شده به تحقیق و تفحص از باشگاه‌ها، بدون اینکه هیات رییسه با ما ۹ نفر مشورتی کنند و سرفصل و متن آن هم عوض شده است.

وی اضافه کرد: ‌ما برای تحقیق و تفحص از عملکرد مالی فدراسیون و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اقدام کردیم. سال‌های قبل سایت‌ها به این باشگاه‌ها پول می‌داد در حالیکه تراکتورسازی تک ریالی هم دریافت نکرده است، اما این باشگاه‌ها میلیاردی پول گرفتند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: باید در عنوان تحقیق و تفحص نام استقلال و پرسپولیس قید شود.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: این تحقیق و تفحص شامل دو باشگاه هم می‌شود و در مشروح مذاکرات هم قید خواهد شد.

تقی کبیری نیز در اخطاری مستند به بند ۹ اصل سوم قانون اساسی در مورد رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه، گفت: این تحقیق و تفحص بر مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تمرکز دارد. ما باشگاه‌های دیگری داریم که کمترین امکانات به آنها داده می‌شود مثل باشگاه تراکتور اما در دستور جلسه اسم دو این باشگاه مطرح نشد در حالیکه تحقیق و تفحص با تمرکز بر این دو باشگاه باید انجام شود.

علی لاریجانی این اخطار را وارد ندانست و گفت که تحقیق و تفحص شامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز خواهد شد.

علیرضا سلیمی نیز در اخطاری مستند به اصل سوم قانون اساسی بر ضرورت تامین آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان برای همه تاکید کرد و گفت: تربیت‌بدنی رایگان برای همه لحاظ نشده و برای یک عده خاص، نورچشمی‌ها و باشگاه‌های خاص لحاظ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.