ایلام- مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام گفت: تاکسی داران ایلامی موظف به رعایت نرخ جدید کرایه تاکسی بوده و با تاکسیداران متخلف برخورد می شود.

برخورد با تاکسی داران متخلف ایلام

غلامرضا طاهری روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی در شهر ایلام اطلاع رسانی شده است، اظهارداشت: در شهر ایلام حدود دو هزار دستگاه تاکسی فعال بوده و همه آنها موظف به نصب برچسب کرایه هستند و افزون بر این نرخ های جدید به صورت بنر در میادین و چهارراه ها نصب شده تا همه شهروندان از آن مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه عدم نصب برچسب و عدم رعایت این نرخنامه توسط تاکسی داران تخلف محسوب می شود، افزود: بازرسان این سازمان به همراه مأمورین راهنمایی و رانندگی، از تاکسیداران بازرسی بعمل آورده و در صورت مشاهده تخلف ابتدا به در کمیته انضباطی به رانندگان تذکر داده می شود و در صورت تکرار تخلف، این سازمان کارت شهری راننده را باطل کرده و بر حسب نوع تخلف جریمه نیز برای راننده متخلف در نظر گرفته می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام با اشاره به فعالیت مسافربران شخصی در سطح شهر، بیان داشت: مسافربرهای شخصی غیرمجاز بوده و از شهروندان می خواهیم که برای جابجایی در شهر از تاکسی استفاده کنند.

طاهری به مشکلات ترافیکی در شهر ایلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برای کاهش ترافیک و روان سازی حمل و نقل عمومی در مرکز شهر، محدودیت هایی پیش بینی شده که در صورت تصویب در شورای ترافیک، در روزهای آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.