فرمانده مرزبانی ناجا درباره جزئیات مقابله مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با نفوذ اشرار مسلح و کشف ۹۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر سخن گفت.

جزئیات درگیری شب گذشته مرزبانان و شهادت یک مأمور ناجا در میرجاوه

به گزارش قدس آنلاین، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان غیور کشور با اطلاع از احتمال نفوذ اشرار مسلح به کشور، پس از صرف افطاری با هماهنگی عوامل سپاه پاسداران به منطقه عمومی میرجاوه اعزام و با گروهی از اشرار مسلح که تعداد آنها حدود ۱۵ نفر بود، درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری مأموران با اجرای آتش پر حجم و برتری متقابل علیه اشرار مسلح، آنها را مجبور به متواری شدن به سمت کشور مقابل (پاکستان) کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این درگیری مأموران مرزبانی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو از اشرار مسلح، مقدار ۸۷۶ کیلوگرم تریاک و ۴۱ کیلوگرم مرفین به همراه مقادیری ادوات نظامی از آنها کشف کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: تعدادی از اشرار مسلح در این درگیری مجروح و معدوم شده و  یک نفر از مرزبانان رشید نیروی انتظامی به نام ستوانیکم "علی‌اکبر معصومی نژاد" به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

این مقام عالی مرزبانی کشوردر خاتمه خاطرنشان کرد: تروریست‌ها، اشرار مسلح و سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان همواره با چشمانی بیدار و ایمانی راسخ در خط مقدم مرزهای کشور ایستادگی کرده و اجازه هیچ گونه خودنمایی به آنها نخواهند داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.