قدس انلاین : پدیده با یحیی گل‌محمدی برای فصل بعد کار را شروع خواهد کرد و به دنبال تجربه‌ای جدید است.

پدیده گل محمدی در جستجوی روزهای بهتر در لیگ برتر

پدیده خراسان با انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی خود گام بلندی برای لیگ برتر فصل آینده برداشت زیرا به نظر می‌رسد انتخاب یحیی برای سرمربیگری این تیم در فصل آتی، انتخابی مطالعه شده باشد و البته گل محمدی نیز در تیم‌های مختلف کارنامه مناسبی از خود بر جای گذاشته است.

سابقه مربیگری در پرسپولیس و تراکتور و ذوب آهن از گل محمدی چهره‌ای باتجربه در عین جوانی ساخته و بنظر می‌رسد وی بتواند مسیر موفقیت را در پدیده نیز دنبال کند.

گل محمدی در آخرین تجربه سرمربیگری خود فصل گذشته را در تراکتورسازی تبریز پشت سر گذاشت که از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود و نمی‌توانست بازیکن جدیدی را جذب کند و همین مسئله سبب شده بود که آنها با دستی بسته وارد لیگ برتر شوند و از سوی دیگر یحیی گل محمدی تعدادی از بازیکنان تیم‌های پایه را وارد تیم اصلی تراکتورسازی کرد.

یحیی البته تا انتهای فصل در تراکتور باقی نماند و جای خود را به ارطغرول ساغلام داد که وی نیز نتایج مناسبی با تراکتور کسب نکرد و در نهایت از این تیم برای فصل آتی جدا شد و به کایسری اسپور ترکیه در کشور خودش پیوست.

اما پدیده که در فصل اخیر لیگ برتر باشگاه‌های کشور با محمدرضا مهاجری تا هفته‌های پایانی دغدغه فرار از سقوط را داشت و در نهایت این ماموریت را برای خود ممکن کرد قطعا دوست ندارد در فصل آینده با همین تجربه مواجه شود و قطعا از همان روزهای ابتدایی به دنبال این است که امتیازات لازم را کسب کند.

پدیده فصل قبل را خیلی خوب شروع کرد و حتی برخی رویای آسیایی‌شدن را برای این تیم می‌دیدند اما در نهایت به بقا در لیگ برتر اکتفا کرد و باید دید یحیی به عنوان یک مربی کارنامه‌دار که سابقه قهرمانی در جام حذفی را نیز در کارنامه خود دارد چگونه می‌تواند تیمی را که با فلسلفه فوتبالی مهاجری اخت شده بود را تغییر دهد.

یحیی در گام نخست تمدید قرارداد با تعدادی از بازیکنان فصل گذشته پدیده مانند مرادمند و خلعتبری را در دستور کار قرار داد و این مسئله بیانگر این است که وی با وضعیت پدیده چندان هم ناآشنا نیست و بازی‌ها و بازیکنان این تیم را زیر نظر داشته است.

به هرحال پدیده فصل آینده موقعیت سختی در لیگ برتر دارد زیرا تنها نماینده خراسان رضوی و شرق کشور در لیگ محسوب می‌شود و باید جور غایبان این عرصه مانند مشکی‌پوشان را نیز بکشد و این تنها سهمیه را فعلا برای استان و مشهد نگه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.