اسطوره فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیم ملی در جام جهانی دو امتیاز کسب می کند، ایرادی که به کارلوس کی روش وارد است را اعلام کرد.

پیش بینی علی پروین از جام جهانی و ایرادی که به کی روش وارد است/ ما را از هلند ترساندند!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران از روز جمعه کارش را در جام جهانی روسیه آغاز می کند و در اولین بازی به مصاف تیم ملی مراکش می رود. علی پروین اسطوره فوتبال ایران که هم بازیکن و هم سرمربی تیم ملی بوده، این روزها حسابی امیدوار به درخشش تیم ملی در جام جهانی است. باوجود اینکه ایران در سخت ترین گروه قرار دارد، پروین می گوید شاگردان کی روش حداقل دو امتیاز از روسیه می آورند.

پروین در اینباره گفت: من نسبت به این بازی های خوشبینم. فکر می کنم دو امتیاز از جام جهانی بگیریم. یک مساوی با مراکش و یک مساوی با پرتغال.

وی همچنین به صحبت درباره سرمربی تیم ملی و توانایی هایش پرداخت و یک ایراد ره کارلوس کی روش وارد دانست. پروین گفت: کی روش مربی بسیار خوب و بزرگی است ولی گاهی اوقات به حاشیه می رود.

اسطوره فوتبال ایران حضور وینفرد شفر آلمانی را به نفع فوتبال ایران دانست و گفت: شما می بینید از وقتی شفر آمده سرعت بازی استقلال زیاد شده است. اینها باعث می شود لیگ ما رشد کند.

پروین که سابقه حضور در جام جهانی 1978 آرژانتین را هم دارد، درباره رویارویی با هلند گفت: آن موقع که مثل الان رسانه نبود. هلند در دوره قبل از آن فینالیست شده بود. آنقدر ما را از هلند ترسانده بودند که وحشت کرده بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.