بندرعباس ـ رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بندرلنگه گفت: ۱۹طرح اشتغال فراگیر و روستایی در بخشهای کشاورزی، صنعت، صنایع دستی و ... به بانکهای عامل شهرستان معرفی شده است.

تصویب ۱۹ طرح اشتغال فراگیر و روستایی در بندرلنگه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان "عباس رمضانی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندرلنگه افزود: برای اجرای این طرحها حدود ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی و طرح اشتغال فراگیر و روستایی بر اساس سیاست های کلی دولت مبنی بر جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ایجاد اشتغال پایدار به تصویب رسیده است.

وی افزود: در راستای حفظ و ایجاد اشتغال استان هرمزگان، امسال ۳۵۲ میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر بمنظور ایجاد، توسعه و سرمایه در گردش با اولویت رسته شغلی که منجر به ایجاد اشتغال بیشتری شود، در نظر گرفته شده و همچنین ۴۰۰ میلیارد تومان هم از منابع صندوق توسعه ملی برای طرحهای اشتغال روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت با اولویت تعاونی ها اختصاص داده شده است.

رمضانی گفت:  متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و روستایی باید در سامانه کارا ثبت نام کنند که پس از تایید طرح، کمیته‌های فنی ابعاد طرح را به لحاظ کیفی و کمی مورد بررسی قرار می دهند و پس از تایید نهایی، طرح برای تامین اعتبار به بانک معرفی و پس از بررسی در صورت داشتن توجیه فنی و اقتصادی، طرح در نوبت دریافت وام اشتغال قرار می گیرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.