ایلام- رئیس اداره زکات استان ایلام گفت: در میعادگاه های نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان، ۳۰۴ پایگاه جمع آوری زکات فطره مستقر می شود.

استقرار ۳۰۴ پایگاه جمع آوری زکات فطره در ایلام

حجت الاسلام عباس سفیدخانی روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) متولی اصلی جمع آوری زکات فطره در استان است، اظهارداشت: در همین راستا ۶۶۵ صندوق ثابت و سیار، در محل برگزاری نماز عید فطر مستقر شده و ۹۰۰ نفر از کارکنان کمیته امداد و همیاران خارج از این مجموعه، کار جمع آوری زکات فطره در استان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۸۲ صندوق جمع آوری زکات فطره متعلق به سازمان بهزیستی، موسسات خیریه و سازمان زندان هاست، افزود: همشهریان در پرداخت زکات توجه داشته باشند که مبلغ زکات فطریه خود را تنها به صندوق هایی واریز کنند که آرم دبیرخانه شورای زکات استان بر روی آنها نقش بسته و از پرداخت به افراد غیر خودداری کنند.

رئیس اداره زکات استان ایلام با اشاره به محل مصرف زکات فطریه، خاطرنشان ساخت: اولویت مصرف زکات فطره در معیشت افراد و خانواده های فقرا و نیازمندان است و در این راه مصرف خواهد شد، مگر اینکه در روستاها و با نظر اهالی روستا در محلی دیگر استفاده شود.

حجت الاسلام عباس سفیدخانی یادآور شد: با نیروی انتظامی مکاتبه شده تا در محل های برگزاری نماز عید فطر حضور داشته و از جمع آوری زکات توسط افراد غیر و صندوق های غیرقانونی جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.