هفدهمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیانِ جرایم غیر عمدِ خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

برگزاری جشن گلریزان خراسان رضوی در مشهد /آزادی ۲۱۸ زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای امسال

 به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل ستادِ دیه استان دیشب در این مراسم گفت:از ابتدای امسال تا کنون با کمک خیران ۲۱۸ زندانی جرایم غیر عمد با بدهیِ سیزده میلیارد تومان به آغوش خانواده هایشان برگشته اند.

جواد غفاریان قدیر زاده طوسی افزود: پارسال نیز به کمکِ خیران  و تسهیلاتِ ستاد دیه  خراسان رضوی هزار و چهل زندانی  جرایم غیر عمد با بدهی ۴۵ میلیارد تومان آزاد شدند.

وی گفت: در سه سال گذشته، خراسان رضوی بیشترین زندانی جرایم غیر عمد را با کمک خیران و نیکوکاران از بند آزاد کرده است.

 استاندار خراسان رضوی  هم در این مراسم در تالار نور مشهد گفت:  اینگونه جشن ها  با هدف ترویج نوع دوستی، مهربانی ، عطوفت ، کمک به هم نوع و گرفتن دست نیازمندان بسیار ارزشمند است.

علی رضا رشیدیان افزود: در جامعه افرادی هستند که ناخواسته وبه  علت مشکلاتی در زندگی اجتماعی طبق قانون به زندان افتاده اند وتوان تامین جرایم مالی و یا حقوق تعیین شده را ندارند .

 وی گفت: نه روح قانون و نه خواست عمومی جامعه بر افزوده شدن تعداد زندانیان و ماندن این افراد در زندان نیست و این ایام فرصت خوبی است تا در قالب جشن گلریزان و کمک خیران و گروه های مختلف مردمی زمینه آزادی و بازگشت این زندانیان غیر عمد به خانواده هایشان و جامعه فراهم شود.

استاندار روند رو به رشد زندانیان آزاد شده با کمک های مردمی در سال های اخیر را قابل تجلیل دانست.

رشیدیان در این مراسم مبلغی را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مبلغی کمک و هدیه کرد .

جمع دیگری از مسئولان خراسان رضوی از جمله رئییس کل دادگستری استان و شهردار مشهد  از دیگر مهمانان مراسم بودند و  کمک های نقدیِ خود را برای  آزادی زندانیان اهدا کردند.

به گفته مدیر عامل ستادِ دیه  خراسان رضوی در مراسم جشن گلریزان  درخراسان رضوی، امسال ۳ میلیاردو ۳۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد  استان جمع آوری شد.

غفاریان طوسی افزود:  بیش از ۸۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندانهای خراسان رضوی چشم  به راه خیران هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.