در پی انتشار اخباری مبنی بر جابجایی فرماندار گناباد، جمعی از مردم این شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه خواستار ابقای محمدعلی نبی‌پور به عنوان فرماندار شدند.

جمعی از مردم گناباد خواستار ابقای فرماندار شدند

در پی اخباری مربوط بر جابجایی فرماندار گناباد، جمعی از مردم این شهرستان  با حضور در دفتر امام جمعه خواستار ابقای محمدعلی نبی‌پور به عنوان فرماندار شدند.

نایب رئیس شورای شهر گناباد در حاشیه این جلسه گفت: مدت سه سال است که امورات شهرستان گناباد بدون حاشیه پیش می‌رود و محیط همدلی و وفاق بر شهرستان حاکم است.

علیرضا موحد اضافه کرد: در چنین شرایطی صلاح نیست که فرماندار گناباد جابه‌جا شود.

یکی از شرکت‌کنندگان در این جلسه بیان کرد: تغییر مدیریتی در شهرستان در شرایط فعلی به نفع شهرستان نیست.

مجید دانا افزود: ما از استاندار خراسان رضوی به صورت جد می‌خواهیم که فرماندار گناباد آقای نبی‌پور در سمت فرماندار ابقا شوند.

حاضرین بعد از حضور در دفتر امام جمعه خواسته خود را مطرح کردند.

در ادامه رئیس شورای شهر گناباد اظهار کرد: اگر کارنامه آقای نبی‌پور مثبت بوده است باید از وجود ایشان در گناباد استفاده شود.

حمید پورهاشمی خطاب به امام جمعه گناباد اضافه کرد: مردم گناباد خواهان این هستند که پیامشان مبنی بر ابقای فرماندار گناباد به استاندار خراسان رضوی رسانده شود.

یکی از اعضای شورای روستای قوژد گناباد نیز در حضور امام جمعه گناباد گفت: من از نظر سیاسی با آقای فرماندار گناباد هم نظر نیستم، با این وجود باید بگویم که آقای نبی‌پور شخصی خدوم به شهرستان است.

احمد زمانیان ادامه داد: در شرایط فعلی حجم زیادی از فعالیت در روستاهای گناباد در حال انجام است و با تغییر فرماندار گناباد این فعالیت‌ها دچار اخلال می‌شود.

یکی از اعضای پارلمان بانوان گناباد نیز گفت: در مدتی که آقای نبی‌پور فرماندار گناباد بودند نهایت حمایت و همکاری را در تشکیل این پارلمان داشتند.

یکی دیگر از افراد حاضر در این جلسه گفت: وقتی که خبر تغییر فرماندار گناباد را شنیدم شوکه شدم.

حسن‌علی حسینی اضافه کرد: در چنین شرایطی که مشکلاتی مثل گرانی و تورم گریبان‌گیر جامعه شده است صلاح نیست که تغییر در سطح مدیریتی شهرستان ایجاد شود.

در ادامه رئیس دفتر نماینده شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای محمدعلی نبی‌پور بدون در نظر گرفتن خط و ربط سیاسی نسبت به دیگر فرمانداران گذشته گناباد تعامل بسیار خوبی با اقشار مختلف مردم را داشته است.

هادی فیاضی افزود: تعامل بسیار خوبی بین نماینده گناباد در مجلس و فرماندار وجود دارد و القا کردن اینکه بین نماینده و فرماندار زاویه‌ای وجود دارد، به نفع شهرستان گناباد نیست.

وی ادامه داد: از امام جمعه گناباد در خواست می‌کنم که در جهت ابقای فرماندار گناباد نهایت تلاش کنند.

امام جمعه گناباد نیز در جمع مردم گفت: نفس حضور شما در اینجا بسیار قابل توجه است و از اینکه احساس مسئولیت نسبت به شهرستان گناباد دارید، قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام حسن صادقی افزود: نمی‌دانم وقتی که در شهرستان گناباد محیط وحدت و همدلی وجود دارد چرا اصرار بر تغییر بالاترین مقام اجرایی وجود دارد.

وی اظهار کرد: من نظرم را به یکی از مقام‌های استانداری خراسان رضوی منتقل کردم و گفتم تغییر فرماندار گناباد به صلاح نیست و این تغییر باعث اخلال و معطلی در امورات شهرستان می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.