بشرویه- فرماندار بشرویه با اشاره به آغاز مسافرت های تابستانی با پایان ماه مبارک رمضان گفت:لازم است دستگاه های مرتبط تدابیر مناسبی برای پذیرایی از مسافران و زائران داشته باشند.

لزوم تدابیر مناسب برای پذیرایی از مسافران و زائران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،صبح امروز علی رضا زمان زاده در نشست اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان بشرویه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه در دو مقطع خدمات سفر خوبی برای مسافران ارائه میشود بیان کرد: در دو فصل تابستان و بهار که اوج مسافرت است برنامه ریزی های مناسبی برای ارائه خدمات به مسافران صورت می گیرد.

فرماندار بشرویه افزود: با توجه به اینکه شهرستان بشرویه در مسیر ارتباطی استان های مرکزی و جنوبی کشور به مشهد الرضا قرار دارد باید این مساله جدی تر گرفته شود .

وی با اشاره به اینکه بشرویه در ردیف شهرستان های برتر خدمات سفر قرار دارد گفت: شهرستان بشرویه در ردیف شهرستان های برتر خدمات سفر در تابستان گذشته و در ایام نوروز معرفی شد.

زمان زاده تصریح کرد: برخی دستگاه ها ارتباط مستقیم با مساله مسافران و گردشگران دارند و برخی دستگاه ها خدمات خوبی به مسافران و زائران ارائه می دهند از جمله شهرداری که با تجهیز بوستان ها و اماکن اقامتی خدمات خوبی ارائه کرده است.

فرماندار بشرویه با اشاره به آغاز مسافرت های تابستانی با پایان ماه مبارک رمضان گفت:لازم است دستگاه های مرتبط تدابیر مناسبی برای پذیرایی از مسافران و زائران داشته باشند.

وی در ادامه به بحث محدودیت سرعت و اصلاح آن اشاره کرد و گفت:مساله اصلاح محدودیت سرعت در مسیر ارتباطی بشرویه و طبس در حال پیگیری است که این مساله به زودی با اصلاح تابلوهای ارتقا سرعت در مسیر طبس بشرویه نهایی میشود.

زمان زاده همچنین با اشاره به  بعد گردشگری شهرستان بشرویه هم تاکید کرد:میراث فرهنگی و گردشگری تمهیدات لازم در جهت اماده کردن بوم گردها و مکان های گردشگری اقدام کند.

فرماندار بشرویه با تقدیر از فعالیت های دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر بیان کرد:خدمات دستگاه ها در بحث ایمنی راه ها و خدمات سفر ستودنی است ولی لازم است چنانچه هنوز نواقصی وجود دارد برطرف شود و انتظار می رود متولی دستگاه های خدمات سفر فراتر از   تکالیف خود عمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.