مراسم گلریزان به منظور تامین مالی نیازمندان جرائم غیرعمد با حضور بسیاری از خیرین و مردم شهر مشهد در سالن همایش های هتل پارس مشهدبرگزار شد.

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین مشهدی به آزادی زندانیان

به گزارش قدس آنلاین ،دکتر سالاری فعال اجتماعی در ابتدای این برنامه اظهار داشت: برگزاری مراسمات گلریزان همواره چراغ امیدی برای نیازمندانی است که بنا به دلایلی با مشکلاتی مواجه شده اند و امروز به کمک ما نیاز دارند.
وی با بیان اینکه برای کمک به نیازمندان باید به صورت جدی وارد عمل بشویم گفت: از امروز باید تلاش شود از درون خانواده گروه های کوچک برای شناسایی نیازمندان ایجاد شود تا با برنامه ریزی مشکلات آنها در کوتاه ترین زمان ممکن برظرف شود.

در ادامه مراسم سیدی مدیر موسسه پرتوی مهر امام رضا(ع) اظهار داشت: اقدامات موسسات خیریه و مردم درقبال جرائم غیرعمد خوب بوده است اما امروز جامعه نیاز به توجه بیشتر به این مقوله دارد.
وی با بیان اینکه فعالیت های اجتماعی در جامعه رو به گسترش است گفت: افراد زیادی به صورت ناخواسته درون زندان هستند و بازگشت آنها به جامعه مفید است بنابراین ما وظیفه داریم تا
نسبت به این افراد دغدغه داشته باشیم.

مدیر موسسه پرتوی مهر امام رضا(ع) تاکید کرد: امروزه خانواده زندانیان جرائم غیر نقد شرایط سختی را بیرون از زندان بدون حضور سرپرست خانواده سپری می کنند.
فریبا کوثری مدیرموسسه سفیران آزادی در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای فعالیت این موسسه خیرین به خوبی در کنار ما قرار داشتند و از آنها سپاس گذارم.
بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: امروزه جامعه به همدلی و همراهی نیازمند است و در این راستا همه وظیفه دارند تا به میدان بیایند.
کوثری تاکید کرد: آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد می تواند از الویت های امروز جامعه باشد و باید دراین راه به فرهنگ سازی بپردازیم.

پس از سخرانی دستاندرکاران این برنامه مراسن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد آغاز شد که پس از گذشته حدود یک ساعت از این مراسم مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین به این امر اختصاص داد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.