کرج- پیشکسوت البرزی والیبال ایران گفت: بدنه تیم ملی تغییرات زیادی داشته و با کسب تجربه بازیکنان جوان تر در مسابقات لیگ ملت ها درخشش آن ها در المپیک ۲۰۲۰ دور از دسترس نیست.

درخشش تیم ملی در المپیک دور از دسترس نیست/حضور «کولاکوویچ» مثبت بوده است

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: جوانان باکیفیتی به تیم ملی تزریق شده و هرچه از مسابقات سپری می شود شاهد درخشش بیشتر آن ها هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مثبت والیبال ایران این است که بازیکنان در رده های سنی پایین تر مسابقات و اردوهای زیادی را تجربه می کنند به همین دلیل همواره از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

کارشناس البرزی والیبال با بیان این که تیم ملی بازی های نزدیکی را در مسابقات اخیر ارائه داده گفت: هرچه از ابتدای مسابقات فاصله گرفتیم  شاهد هماهنگی هرچه بیشتر از سوی بازیکنان تیم ملی بودیم اما متاسفانه در مقاطعی از بازی بدشانسی نیز گریبانگیر تیم ایران بوده است.

افشاردوست عملکرد مربی تیم ملی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کولاکوویچ سال ها کارنامه درخشانی در تیم ملی صربستان داشته و اکنون با جوانگرایی در تیم ملی نوید آینده خوبی را برای والیبال ایران می دهد.

وی تصریح کرد: البته گذر زمان و نتایجی که بدست می آید می تواند گواهی دهنده حضور موفق یا عدم موفق این مربی در ایران باشد اما با توجه به بازی های تیم ملی می توان عملکرد این مربی را به فال نیک گرفت.

دبیر سابق فدراسیون والیبال در پایان در خصوص وضعیت این رشته در استان البرز گفت: متاسفانه مدتی است اخبار دقیقی از عملکرد والیبال در البرز ندارم اما کرج در کنار گنبد کاووس، ارومیه و آمل همواره یکی از اصلی ترین قطب های والیبال ایران بوده که بدون شک اکنون نیز همین مسیر را طی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.