قدس آنلاین: تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به این که سریال‌سازان و مدیران شبکه‌های مختلف با نتایج برنامه «هم‌آهنگ» با ذائقه و سلیقه موسیقی مردم بهتر آشنا می‌شوند، گفت: ویژگی مهم این برنامه نظرسنجی از مردم است که به خوبی نشانگر علاقه آن‌ها به تیتراژهاست.

برندگان نهایی «هم‌آهنگ» بزودی اعلام می‌شوند/ مدیران شبکه ذائقه مردم را بهتر می‌شناسند

به گزارش قدس‌آنلاین، مسعود صنم تهیه‌کننده برنامه «هم‌آهنگ» با اشاره به ویژگی‌های این برنامه اظهار کرد: «هم‌آهنگ» نخستین برنامه تولیدی شبکه تماشاست که خوشبختانه تا امروز هم مخاطبان بسیاری داشته است. این برنامه در راستای رسالت شبکه تماشا که پخش سریال است، تولید شده و هدف ما هم در این برنامه توجه ویژه به تیتراژ سریال‌هاست.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس «هم‌آهنگ» تیتراژ 90 سریال را بررسی کرده و هر روز سه تیتراژ را طی این برنامه با مردم به اشتراک گذاشته و مردم به آن رأی دادند که طی چهار مرحله از 90 اثر در نهایت 10 تیتراژ به مرحله چهارم راه پیدا کرد و با رای مردم 5 اثر به مرحله نهایی رسیدند.

گزینه‌های نهایی انتخاب شدند

صنم با اشاره به گزینه‌های منتخب در مرحله نهایی یادآور شد: سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار با صدای محمد علیزاده، سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی زاده با صدای احسان خواجه امیری، سریال «پایتخت 5» به کارگردانی سیروس مقدم با صدای حمیدرضا ترکاشوند، سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد با صدای میثم ابراهیمی و سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی با صدای سالار عقیلی پنج گزینه نهایی هستند که پنجشنبه و جمعه این هفته به نظرسنجی گذاشته می‌شوند و اعلام برندگان نهایی در ویژه برنامه شنبه خواهد بود که به خوانندگان برگزیده اول تا سوم از نگاه مردم تندیسی اهدا می‌شود. علاوه بر این به 70 نفر که طی شب های پخش برنامه در نظرسنجی شرکت کرده به قید قرعه جایزه نقدی اهدا می‌شود.

وی در بخش دیگری از گفته‌های خود با اشاره به رویکرد شبکه تماشا اظهار کرد: مهمترین هدف شبکه تماشا پخش سریال‌های متنوعی است که در طول این سال‌ها از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده و مردم با آنها خاطرات بسیاری دارند. به نظرم یکی از مهمترین بخش های یک سریال تیتراژ آن مجموعه است که می‌تواند سریال را در اذهان مخاطبان خود ماندگار کرده و حتی بسیاری از مردم برخی سریال ها را با تیتراژ آن می‌شناسند و به یاد می‌آوردند.

صنم ادامه داد: تمام تلاش ما در برنامه «هم آهنگ» این بوده است که شرایطی را فراهم کنیم که به واسطه آن تهیه‌کنندگان، کارگردانان و مدیران شبکه‌های مختلف ذائقه مردم را بهتر بشناسند و بدانند که مردم با چه نوع کارهایی ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند. شاید مهم‌ترین ویژگی برنامه «هم‌آهنگ» نظرسنجی از مردم و شناسایی ذائقه آنها بوده است که حتما می توان از نتایج آن در ساخت تیتراژ سریال ها در آینده بهره برد.

شبکه تماشا در ابتدای راه است

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از حمایت های دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم قدردانی کنم. ایشان با رویکردی که نسبت به ساخت این برنامه داشتند و البته با حمایت های فکری به ما کمک کردند اولین برنامه تولیدی شبکه تماشا ساخته شود. واقعیت این است که شبکه تماشا به نسبت شبکه نسیم و نمایش در ابتدای راه است و قطعا با همفکری‌های مدیر شبکه اتفاق‌های خوبی می‌افتد. تمام تلاش ما هم در راستای اهداف شبکه تماشا و با تمرکز بر سریال های متنوعی بوده که مردم با آن‌ها خاطرات بسیاری دارند و برخی خاطراتشان با این برنامه روتین دوباره زنده شد که قطعا این اتفاق بدون همکاری و همدلی دکتر احسانی اتفاق نمی‌افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.