۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 605505

فدای سر دلارهایت!

امید ظرافتی

به عقیده ما همه کار می‌شود با پول کرد. فقط کافیست آدمش را داشته باشید و راهش را بلد باشید!

قدیم و ندیم‌ها با وجود شائبه‌های فراوان در نهایت پاسخ سؤال «علم بهتر است یا ثروت» به «علم» ختم می‌شد! جدیدا اما اتفاقاتی پیرامون آدم رخ می‌دهد که کلمه «علم» از داخل پاسخ که هیچ! از داخل سؤال هم حذف می‌شود:« آیا امکان دارد چیزی از ثروت بهتر باشد؟...آیا در حال حاضر چیزی هست که با پول نتوان آن را خرید؟! و...». برای همین ما اصلاً کاری به علم نداریم و سوژه مطلب امروزمان پول است! به عقیده ما همه کار می‌شود با پول کرد. یعنی همان لیستی را هم که شما الآن با قیافه حق به جانب توی ذهنتان ردیف کرده‌اید تا به ما ثابت کنید کارهای داخل این لیست ربطی به پول ندارد با پول می‌شود خرید، فقط کافیست آدمش را داشته باشید و راهش را بلد باشید! برای آنکه دو ریالی‌تان جا بیفتد مثال‌های زیر را بخوانید:

مثال یک: همین جناب «ترامپ» که دیروز با دشمن دیرینه‌اش «اون» پای میز مذاکره نشست یک نمونه بارز از «با پول می‌شود دنیا را خرید» است! اصلاً جناب ترامپ یک شخص نیست و برای خودش یک سبک زندگی است! که به همه ثابت کرده شایسته سالاری، دانش و علم سیاسی، تجربه و... همه کشک است و با پول می‌شود رئیس جمهور شد، اروپا، خاورمیانه، عربستان، کره شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و... را هم یکی یکی پای میز مذاکره نشاند، سرشان را شیره مالید و رفت سراغ کشور بعدی!
مثال دو: صدور مجوز شکار در مناطق شکار ممنوع کشورمان برای توریست‌های خارجی! شما فکر کنید سازمان محیط زیست کلی کمپین حمایت از حیوانات راه می‌اندازد، مناطق محافظت شده ایجاد می‌کند، محیط‌بان استخدام می‌کند، عکس یوز فلک زده را می‌چسباند روی پیراهن تیم ملی و برای انقراض گونه‌های نادر اشک می‌ریزد، از آن طرف پول را که نشانش می‌دهی مجوز را می‌گذارد کف دستت، گلنگدن را برایت می‌کشد که یک وقتی دستت خسته نشود، کله یوز گرامی را هم از دور نشانت می‌دهد و می‌گوید:«بزن جانم...یوز به اندازه کافی روی پیراهن‌های تیم ملی داریم...اصلاً همه‌اش فدای سر دلارهایت»!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.