قدس انلاین : فرماندارسبزوار از اختصاص 145 میلیارد تومان اعتبار عمرانی طی سفر رئیس جمهور به این شهرستان خبر داد.

145 میلیارد تومان اعتبار طی سفر رئیس جمهور به‌سبزوار اختصاص یافت
 احمد برادران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به‌اختصاص 145 میلیارد تومان اعتبار طی سفر رئیس جمهور به این شهرستان، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور برکات زیادی را به‌دنبال داشت و این میزان اعتبار به‌تکمیل سه طرح راه‌آهن، مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سربداران و پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اختصاص یافته است.

وی افزود: زیرساخت احداث راه‌آهن سبزوار به‌طول 45 کیلومتر از ایستگاه سلطان‌آباد به‌سمت سبزوار به‌اتمام رسیده که از این میزان اعتبار، 100 میلیارد تومان به‌تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

فرماندار سبزوار ادامه داد: با دریافت ردیف اعتبار با اتصال آن به‌راه‌آهن کاشمر و تربت حیدریه در مسیر ریل اصلی جنوب به‌شمال قرار می‌گیرد.

برادران بیان کرد: 30 میلیارد تومان نیز به‌تکمیل پروژه استادیوم 15 هزار نفری سبزوار اختصاص یافت و امیدوارم با تکمیل این پروژه مطالبه جوانان و ورزشکاران این شهرستان محقق شود.

وی همچنین از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پردیس دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده پرستاری مسجد دانشگاه و بخش‌هایی از بیمارستان حشمتیه سبزوار خبر داد و یادآور شد: با جذب این میزان اعتبار، پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان در کمتر از دو سال آینده به‌بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.