قزوین_ مراسم وداع با ماه رمضان با حضور مردم مؤمن قزوین برگزار می شود.

مراسم وداع با ماه رمضان در قزوین برگزار می شود/مسجدالنبی (ص) تنها محل برگزاری نماز عید سعیدفطر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  مراسم وداع با ماه مبارک رمضان،امروز  (بیست و هشتم ماه مبارک رمضان)،با مشارکت بیش از ۷۰ هیأت‌ مذهبی قزوین برگزار می‌شود.

 قرائت قرآن این مراسم معنوی توسط سید مصطفی حسینی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و سخنرانی حجت‌الاسلام سید مهدی خضری برگزار می شود و حاج حسین یکتا به روایتگری می پردازد.

مناجات‌خوانی و مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی از زنجان از ساعت ۲۲ در گلزار شهدای قزوین از جمله برنامه های وداع با ماه رمضان است که این مراسم برای هفتمین سال متوالی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم وداع در آستان مقدس چهارانبیاء با حضور سخنرانان ویژه از جمله برنامه های آخرین روزهای این ماه است.

تدارکات ویژه ای هم برای اقامه نماز عیدسعید فطر پیش بینی شده است و مسوولان در تلاش برای برگزاری نماز این عید به صورت متمرکز هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشته است: با توجه به تأکیدات نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر برگزاری متمرکز نماز عید فطر، در سالجاری برنامه‌ریزی خاصی در امامزادگان شهر قزوین نداریم. 

حجت الاسلام غلامرضا عادل گفت: امیدواریم تا مردم مؤمن قزوین با حضور یکپارچه در مسجدالنبی یک نماز وحدت‌بخش و باشکوهی را برپا کنند و تلاش داریم تا از برگزاری نماز این روز به صورت جزیره ای خودداری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.