قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سارقان شب رو در قاسم آباد و الهیه این شهر با 43 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان شب رو مشهد بعد از43 فقره دزدی

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ، سرهنگ "اکبر آقابیگی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی گزارش سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو و چند فقره سرقت از انباری واحدهای مسکونی در مناطق غرب مشهد دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد و پلیس با بررسی های اولیه به سرنخ هایی دست یافت که منجر به چهره زنی 2 عامل این سرقت ها شد.

وی افزود: مشخصات سارقان در اختیار تمامی تیم های گشتی پلیس مشهد قرار گرفت و تیم دایره تجسس کلانتری سناباد شب گذشته در بلوار شهید قرنی مشهد، 2 تن از سارقان را سوار بر خودروی پراید پلاک مخدوش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهمان که 2 جوان سابقه دار هستند با توجه به کشف 86 عدد انواع کلید قفل منازل مسکونی و خودروهای سواری، یک دستگاه مانیتور و رایانه، یک عدد اتو، 4 عدد درفش مخصوص باز کردن انواع قفل ها و یک قبضه چاقو ناچار به بیان حقیقت شده و همدست دیگر خود که عامل اصلی سرقت ها را نیز معرفی کردند.
سرهنگ آقابیگی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری سناباد در این ماموریت ضربتی بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و متهم اصلی پرونده را داخل منزلی مسکونی در قاسم‌آباد مشهد و در حالی که خوابیده بود، دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: این متهم که 2 فقره سابقه کیفری داشته و به مواد مخدر صنعتی اعتیاد شدیدی دارد در بازجویی های اولیه پرونده تاکنون به 40 فقره سرقت وسایل داخل خودروهای سواری و 3 فقره سرقت از انباری مجتمع های مسکونی در مناطق قاسم آباد و الهیه مشهد اعتراف کرده است.
وی خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.