قدس انلاین : رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: در حال حاضر بازار گوشت با کاهش قیمت روبه‌رو شده که می‌توان اشاره کرد نسبت به هفته گذشته با کاهش ۵۰۰۰ تومانی همراه بودیم.

گوشت گوسفندی درمشهد هرکیلو 50هزارتومان شد
احمد احدی  اظهار کرد:  کاهش قیمت گوشت در بازار مشهد صحت دارد و از زمانی گوشت توسط تنظیم بازار توزیع می‌شود نرخ‌ها نیز شکسته شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بازار مشهد گوشت به وفور وجود دارد و واحدهای ما با هیچ کمبودی مواجه نیستند، تصریح کرد: حدود ۵۰ تا ۶۰ واحد صنفی، گوشت تازه مشهد را در قالب تنظیم بازار توزیع می‌کنند.

احدی خاطرنشان کرد: نرخ‌نامه‌های جدید ما در واحدهای تولیدی موجود است و مصرف‌کنندگان می‌توانند با توجه به آن گوشت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی عنوان کرد: قیمت ران گوسفندی  بدون قلوه‌گاه هر کیلو ۵۱ هزار تومان، سر دست و ماهیچه هر کیلو ۵۰ هزار تومان همچنین گوشت قلوه گاه و آبگوشتی نیز هر کیلو ۲۳  هزار تومان برای مصرف کننده لحاظ شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد تاکید کرد: وضعیت بازار بسیار خوب است، دام نیز نسبت به گذشته بیشتر شده است و این شکسته شدن قیمت کمک شایانی به روند بهتر شدن بازار نیز خواهد کرد.

احدی اضافه کرد: علاوه بر این موارد گوسفند زنده نیز هر کیلو ۲۰ تا ۲۱.۵۰۰ هزار تومان است که قیمت دام نیز در این مدت کاهش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.