همدان - کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برپایی نماز عید فطر در تعدادی از بقاع متبرکه ملایر خبر داد.

برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه ملایر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، ابراهیم حسین خانی با بیان اینکه اداره اوقاف در راستای نیت واقف برنامه‌ اطعام فقرا و نیازمندان را در برنامه داشت، اظهار کرد: در ماه رمضان بیش از ۱۰ هزار نفر از سفره‌های افطاری اداره اوقاف ملایر بهره‌مند شدند.

وی افزود: این اطعام‌دهی در راستای نیت واقف مرحوم سیف‌الدوله همزمان با شب‌های جمعه و شب‌های قدر انجام شد که افراد زیر پوشش طی هماهنگی با کمیته امداد، بهزیستی، موسسات خیریه و .... اطعام شدند.

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه گفت: برگزاری خیمه‌های معرفت، برگزاری محافل انس با قرآن، جزء‌خوانی روزانه قرآن بقاع متبرکه و... از جمله برنامه‌ها بوده است.

وی گفت: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، بزرگداشت رحلت امام(ره) با همکاری سایر نهادها در مسجد جامع، محافل انس با قرآن در شب‌های قدر و احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه اعزام مبلغان به بقاع در طول ماه رمضان و... از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه رمضان بوده است.

حسین‌خانی از برگزاری نماز عید فطر در سه بقعه امامزاده عبدالله(ع) ملایر، امامزاده ابراهیم(ع) طجرسامن و امامزاده علی حسین(ع) روستای داویجان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سایر بقاع متبرکه نیز برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.