بشرویه- فرماندار بشرویه گفت:اهنرمندان جایگاه ویژه ای دارند و هنر یک هنرمند زمانی دیده می شود که در هنگام احساس نیاز در میدان حضور داشته باشند.

هنرمندان در لحظات حساس وارد میدان شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"علی رضا زمان زاده" در نشست شورای فرهنگ عمومی که امروز با حضور هنرمندان بشرویه در محل مصلی امام خمینی برگزار شد با اشاره به اینکه هنرمندان همواره نکات مهمی را به جامعه گوشزد می کنند بیان کرد: هنرمندان جایگاه ویژه ای دارند و هنر یک هنرمند زمانی دیده می شود که در هنگام احساس نیاز در میدان حضور داشته باشند.

فرماندار بشرویه  تصریح کرد:باید نیاز جامعه را سنجید و بر اساس آن هنرمندان نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه آسیب شناسی در حوزه عدم کاهش برخی ناهنجاری های اجتماعی یک وظیفه است افزود: باید آسیب شناسی کرد چرا با وجود آگاهی از آسیب های اجتماعی اینگونه که مورد انتظار است این آسیب ها کاهش نمی یابد و دلایل آن را کشف کرد و این هنرمندان هستند که می توانند با هنر خود در این زمینه وارد عمل شوند.

وی افزود:اگر هنرمند و هر فردی در جایگاه مسولیتی خودش احساس وظیفه کند به طور عملیاتی شاهد کاهش آسیب ها خواهیم بود.

زمان زاده بی اخلاقی  و بی تقوایی در موضوعات مختلف  را از آسیب های بزرگ جامعه برشمرد و گفت: باید مردم را به سمت اخلاق های اسلامی سوق داد و هنرمند باید بتواند با یک جمله یک جامعه را متحول کند چرا که اثر آن در حال حاضر بسیار بالا است.

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی باید هنرمندانه وارد عمل شد و با گلایه از اینکه در بخش کارگری با مشکل مواجه هستیم گفت:متاسفانه فرهنگ کار در بین جوانان ما  جا نیفتاده است و باید کار روی ترویج فرهنگ کارو  کارگری تلاش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.