بشرویه- فرماندار بشرویه گفت:اعتبارات در نظر گرفته شده در سال ۹۷ از محل تملک دارایی و سه درصد نفت مبلغی نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان است که این میزان در سال ۹۶ بیش از ۲۹ میلیارد تومان بوده است.

۱۹ میلیارد تومان سهم بشرویه از اعتبارات

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ،"علیرضا زمان زاده " فرماندار شهرستان بشرویه در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات که بعداز ظهر امروز در محل سالن ترویج جهاد کشاورزی برگزار شد با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت :ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و ماه خودسازی بود و اکنون که در آخرین روز از این ماه با برکت هستیم لازم است برای تلاش و خدمتگزاری به مردم مومن و روزه دار شهرستان بشرویه از خداوند طلب یاری کنید.

 وی با اشاره به تخصیص اعتبارات سال ۹۶ هم گفت: برخی از دستگاه‌های اداری شهرستان برای جذب اعتبارات بسیار خوب درخشیدند که جای تقدیر و تشکر از مدیران و مجموعه کارشناسان دارد ولی متاسفانه برخی از دستگاه‌ها هم نتوانستند اعتبارات تخصیصی را به موقع جذب و هزینه کند که امید می‌رود در سال جاری بتوانند با اصلاح الگو و شاخص های اعتباری در نظر گرفته شده اعتبارات را به موقع جذب و هزینه کنند.

 زمان زاده از هماهنگی و همراه های کارشناسان معین استانی در حوزه تخصیص اعتبارات خبر داد و گفت :با توجه به کمبود اعتبارات توزیع و تقسیم آن بین دستگاه‌های اجرایی کاری سخت و دشوار است ولی کارشناس معین استان همکاری و تعامل خوبی با دستگاه های اداری بشرویه دارند.

 وی افزود: برخی از این اعتبارات در نظر گرفته شده از محل تملک داراییها و سه درصد نفت تکلیفی است و باید برای پروژه های ابلاغی استانی هزینه شود ولی سعی بر این است که بر اساس اولویت بندی اعتبارات را عادلانه توزیع کنیم.

 فرماندار بشرویه از کاهش اعتبارات سهم شهرستان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ خبر داد و گفت: با توجه به کاهش اعتبارات کشوری به تبع آن اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان بشرویه ۴۵ درصد کاهش داشته و باید سعی شود تا در محل اعتبارات ملی جبران گردد.

 وی افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده در سال ۹۷ از محل تملک دارایی و سه درصد نفت مبلغی نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان است که این میزان در سال ۹۶ بیش از ۲۹ میلیارد تومان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.