سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش تاکید کرد تیمش روی دفاع ایران فشار زیادی وارد خواهد کرد.

رنارد: روی دفاع ایران فشار می آوریم/ کی روش همیشه دنبال سورپراز است

به گزارش قدس آنلاین، «هروه رنارد» سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش در نشست خبری این دیدار که امروز برگزار شد، گفت: افتخاری است برای ما که در این جام جهانی حضور یابیم. بسیاری از طرفداران هم فردا در ورزشگاه حضور خواهند داشت که از ما حمایت کنند. این برای ما یک جشن بزرگ است و امیدوارم بتوانیم این مهمانی را جشن بگیریم تا حدی که امکانپذیر است. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما سه تیم داریم که در رتبه بندی فیفا هر سه برتر از ما هستند. خودمان را آماده کرده ایم علیه ایران . همانطور که خودمان را آماده کرده ایم علیه پرتغال و اسپانیا. به نظر من هر سه مسابقه مهم هستند. 

رنارد ادامه داد: اگر در روز دوم و سوم هم با دو رقیب بازی کنیم مهم است که سه امتیاز بازی اول را کسب کرده باشید. در مورد اسپانیا هم بگویم که وقتی تیمی مثل اسپانیا روبرویتان باشد قطعا دردسرساز خواهد بود برای ما. اگر می خواهیم این تیم را خنثی کنیم باید خیلی تلاش کنیم. 

وی افزود: ما کارمان را از ۲۰ سال پیش آغاز کردیم. ما تلاش زیادی کردیم و این رویایی است که الان به واقعیت پیوسته است. وقتی اینجا هستید باید از همه لحظات استفاده کنید. نباید فشار زیادی را تحمل کنید. باید به گروه و تیم تان اعتماد کنید. 

برنامه خیلی ساده است. ما باید بازی کنیم. باید روحیه خودمان را بالا نگه داریم. می دانیم که خیلی سخت گذشته سالهای قبل. ما باید کاری کنیم که از ایران گل نخوریم و بعد به فکر گل نخوردن باشیم. ما برای کل تیم ایران احترام قائل هستیم. تیم ایران کیفیت های بالایی دارد اما ما هم بسیار سخت تلاش کرده ایم. 

وی ادامه داد: این برای اولین بار نیست که ما علیه یک مهاجم خوب بازی می کنیم. قبل از این هم بازیکنانی بودند که مقابلشان بازی کرده ایم. ما هم بازیکنانی داریم که می توانند تاثیرگذار باشند. ما آماده ایم که برابر تیم ایران بایستیم و مقابله کنیم. 

رنارد ادامه داد: من یک تازه وارد هستم در جام جهانی هستم اما سرمربی تیم حریف چهار بار در جام جهانی بوده و تجربه بالایی دارد. با این حال ما به اینجا نیامده ایم که عکس بگیریم. ما اماده ایم که بازی کنیم و لذت ببریم. 

وی در پاسخ به این پرسش که ایران بازیهای تدارکاتی زیادی نداشته، آیا نگران نیست که ندیدن بازیهای ایران باعث شود که کی روش برای او یک غافلگیری داشته باشد گفت: آقای کی روش همیشه پر از سورپرایز هستند. اصلا دوست دارد که مردم را سورپراز کند. ما در شش ماه گذشته بازیهای ایران را رمزگشایی کردیم. اطلاعات کافی از تیم ایران بدست آوردیم و تفکرات آقای کی روش را هم می دانیم فردا مشخص می شود که کدام تیم آماده هست و سه امتیاز را می گیرد.

رنارد در مورد نقاط قوت تیم ایران گفت: خط میانی این تیم قوی است. ضمن اینکه مهاجمان خوبی هم دارد. یک بازیکن هم در خط حمله دارند که سرزن خوبی است. البته ضعف هایی هم دارد. مثل همه تیم هایی که ضعف دارد. ما یک تیم فرعی نیستیم. ما هم از کیفیت های خوب برخوردار هستیم. 

سرمربی تیم ملی مراکش خاطرنشان کرد: ما سعی می کنیم که دفاع ایران را تحت فشار قرار دهیم. ما مهاجمان خوبی داریم که سعی می کنیم از بین آنها بهترین را انتخاب کنیم. این اتفاق خوبی است که ما سه مهاجم آماده داریم که از بین آنها یکی را انتخاب کنیم. 

رنارد ادامه داد: ما می بایست آمادگی خود را تغییر می دادیم که به همین خاطر از بازیهای تدارکاتی استفاده کردیم. هدف بازیهای دوستانه همین است که به شرایط مطلوب برگردیم. همه بازیکنان ما آماده هستند که من به عنوان یک مربی خوشحال هستم. باید ببینیم در واقعیت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.