۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 605698

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی در جام جهانی از پیش بازنده نیست، گفت: ما ایرانی‌ها برای روزهای بزرگ هستیم.

قلعه نویی: مقابل مراکش از پیش بازنده نیستیم

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی درباره رویارویی تیم فوتبال ایران با مراکش گفت: هدف اول ما باید این باشد که گل نخوریم. مراکش تیم حرفه ای است و از قدرت های آفریقا محسوب می شود. ضمن اینکه پرتغال قهرمان یورو و اسپانیای مدعی هم در این گروه قرار دارند.

وی تاکید کرد: ما ایرانی ها برای روزهای بزرگ هستیم و مطمئنم بازیکنان ما با کیفیت ترین بازی ها را در جام جهانی انجام می دهند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران تصریح کرد: ما در جام جهانی از قبل بازنده نیستیم. برای هر بازی باید استراتژی خاصی داشته باشیم. نباید توقع داشته باشیم که تیم ملی حتما صعود کند. اگر تیم ملی به مرحله بعد برود که کار بسیار بزرگی انجام داده است ولی مردم باید بدانند ما دو بار پیاپی و با بهترین آمارها به جام جهانی صعود کرده ایم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: اسپانیا در جام جهانی آفریقای جنوبی قهرمان جهان شد ولی دوره گذشته در همان مرحله گروهی از مسابقات کنار رفت. حتی اگر تیم ملی به مرحله بعد صعود نکرد، مردم باید خوشحال باشند که ما دو بار پیاپی به جام جهانی رفته ایم. این باید پایه و اساسی بشود برای جام جهانی بعدی.

سرمربی پیشین تیم ملی در پایان با بیان اینکه دعای مردم پشت تیم ملی است، گفت: این جوان ها می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. نه به این معنی که حتما پیروز شوند. همین که از اسم ایران دفاع کنند، کار بزرگی کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.