رشت_ نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: نمایندگان مجلس با تصویب FATF مردم و کشور را در بحران قرار ندهند.

طرح FATF به‌دنبال ضربه زدن به نظام‌های اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: امروز شاهد هستیم وعده پیامبر(ص) تحقق یافته و ما شامل رحمت الهی شده‌ایم. 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به روایتی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) تصریح کرد: روزها، ماه‌ها و سال‌ها به سرعت می‌گذرد اما کسانی به سعادت می‌رسند که واجبات الهی را انجام داده و خداوند متعال را اطاعت کردند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به خطبه‌های نهج‌البلاغه همه مردم را به تقوای الهی دعوت کرد و خاطرنشان کرد: تقوا وسیله‌ای است که انسان را به سعادت و عاقبت به خیری می‌رساند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت "شهید چمران" و "روز بسیج اساتید" گفت: FATF در حالی توسط سازمان‌های مخوف جهانی ایجاد شد که کشورهایی مانند آمریکا به دنبال زد و بندهای مالی در جهان بودند.

وی هدف از مطرح کردن طرح FATF را ضربه زدن به نظام‌های اسلامی دانست و ابراز داشت: من به تمام نمایندگان مجلس تذکر می‌دهم که این طرح را به درستی بررسی کنند تا همانند طرح ۲۰۳۰ شاهد اعتراض مردم و رهبری نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید قبل از تصویب طرح FATF آن را به درستی و با دقت مطالعه و بررسی کنند تصریح کرد: نمایندگان مجلس مراقب باشند مردم و کشور را در بحران قرار ندهند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.