سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فعلا پرتغال و اسپانیا مهم نیستند بلکه مهم این است که توانستیم مراکش را شکست دهیم.

کی روش: شجاعانه جنگیدیم و یک تیم فوق العاده را بردیم/ فعلا اسپانیا و پرتغال مهم نیستند!

به گزارش قدس آنلاین از روسیه، کارلوس کی روش پس از دیدار امروز جمعه تیمش برابر مراکش که نخستین دیدار این تیم در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی بود به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: درست است که مراکش تیم خوبی بود و نمایش خوبی داشت اما مهم پیروزی بود که ایران آن را کسب کرد. شاید ما شانسی بردیم اما مهم این است که به پیروزی دست پیدا کردیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: زنده باد ایران را می گویم چون بازیکنانم مردانه جنگیدند و توانستند به پیروزی برسند. 

کارلوس کی روش که از این پیروزی بسیار خوشحال بود در ادامه خاطرنشان کرد: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است فقط می دانم ما برنده این بازی شدیم. 

سرمربی تیم ملی ایران با یادآوری اتفاقی که در جام جهانی گذشته برابر آرژانتین رقم خورد گفت: بازیکنانم در این دیدار خودشان را خوب نشان دادند و شجاعانه بازی کردند. چهار سال پیش همین اتفاق در دیدار برابر آرژانتین رخ داد. حالا من به این نتایج افتخار می کنم. 

کی روش ادامه داد: بازی بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم. مراکش تیم بسیار خوب و فوق العاده ای بود. ما در این بازی مزد سخت کار کردنمان را گرفتیم. بازیکنانم شجاع بودند و جنگیدند و بردند و من از آنها خیلی راضی هستم. 

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به پرسش گزارشگر فیفا که عنوان کرد تیم شما دو دیدار سخت برابر اسپانیا و پرتغال پیش رو دارد گفت: این مهم نیست. آن چیزی که الان اهمیت دارد این است که بازیکنان من مقابل مراکش بسیار خوب جنگیدند و سه امتیاز را گرفتند. نمی دانم در این بازی شانس آوردیم یا نه. برای ما مهم این است که به پیروزی رسیدیم و از این بابت خوشحالیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.