قدس آنلاین:به مناسبت عید سعید فطر، جمعی از خادمین سلامت رضوی در قالب یک گروه جهادی به روستای محروم قاسم‌آباد از توابع خواف خراسان رضوی اعزام شدند.

 اعزام  گروه جهادی خادمین سلامت رضوی به منطقه محروم خواف

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: کاروان خادمین سلامت رضوی در ادامه سلسله برنامه‌های جهادی بنیاد سلامت این آستان مقدس در مناطق محروم استان و ارائه خدمات تخصصی پزشکی به اقشار آسیب‌پذیر، شنبه 26 خرداد 1397 پذیرای بیماران در روستای قاسم‌آباد شهرستان خواف هستند.

دکتر ناصر سرگلزایی افزود: این گروه حدود 40 نفره شامل جمعی از دندان‌پزشکان، پزشکان فوق تخصص و متخصص، پزشکان عمومی و کادر پزشکی و پیراپزشکی، به منظور گرامیداشت عید سعید فطر به ارائه خدمات رایگان پزشکی و ویزیت بیماران محروم این منطقه می‌پردازند.

وی با اشاره به همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه عمار مشهد در این اقدام جهادی و خودجوش گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته و اطلاع‌رسانی در منطقه، بیماران روستای قاسم‌آباد و روستاهای اطراف پس از غربالگری اولیه توسط پزشکان عمومی، از خدمات پزشکان متخصص این کاروان در این روستا از توابع خواف بهره‌مند می‌شوند.

سرگلزایی از این گروه خودجوش به عنوان دومین کاروان اعزامی خادمین سلامت رضوی به مناطق محروم استان در سال 1397 نام برد و گفت: نخستین کاروان پزشکی خادمین سلامت این آستان هم‌زمان با عید نیمه شعبان در اردیبهشت ماه سال جاری به روستای رادکان چناران اعزام شدند و به حدود 400 نفر خدمات‌رسانی کردند.

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی افزود: همچنین در زمستان سال گذشته، دو گروه از خادمین سلامت رضوی به شهرستان سرخس و منطقه جاده کلات در حاشیه شهر مشهد اعزام شدند و به ارائه خدمات درمانی رایگان به محرومان منطقه پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: گروه خادمین سلامت رضوی با حضور افتخاری و داوطلبانه جمعی از پزشکان و پرستاران کشور با همکاری مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی راه‌اندازی شده است و علاوه بر خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، توجه ویژه‌ای به ارائه خدمات درمانی و تخصصی در مناطق محروم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.