همدان - رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: با تزریق تکنولوژی روز می توان شرکت های مسافربری را سرپا نگاه داشت.

با تزریق تکنولوژی روز باید شرکت های مسافربری را سرپا نگاه داشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، وحید سخاییان با بیان اینکه شرکت های مسافربری باید متناسب با نیاز مردم حرکت کنند، اظهار داشت: تجهیزات داخل ناوگان دکور نیست و باید برای رفاه حال مسافران از تمامی تجهیزات تعبیه شده در آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین بحث در حمل و نقل جاده ای بحث ایمنی و رعایت حال مسافران است، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا آسایش مسافران فراهم آمده و آنها به راحتی سفرهای خود را انجام دهند.

سخاییان ابراز داشت: امروزه مردم به رفاه و آسایش خود اهمیت میدهند و در این راستا شناسایی نیازهای مردم، تامین رفاه و امنیت سفر، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایتمندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل و نقل برون شهری استفاده میکنند از مهمترین وظایف این اداره کل در بخش حمل و نقل مسافر است.

این مسئول در ادامه بر نحوه اخلاق و وظائف رانندگان و پرسنل شرکت های مسافربری تأکید و تصریح کرد: داشتن اخلاق حرفه ای موجب جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، افزایش ایمنی حمل و نقل مسافر، افزایش روز افزون حمل و نقل جاده ای و شناسایی جایگاه واقعی رانندگان می شود.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه در سالهای اخیر سطح خدمات در بخش حمل و نقل اتوبوسی از افزایش کیفی بالایی برخوردار بوده است، اذعان داشت:ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقاء خدمات به مسافران، آموزشهای لازم به رانندگان و مهمانداران انجام شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه سفر ایمن و راحت همراه با نشاط و احترام متقابل حق مسافر است، خاطرنشان کرد: در این خصوص شرکتهای حمل و نقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود در خصوص خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به مسافران بر اساس آییننامهها و بخشنامههای صادره هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.