قزوین_ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با افتتاح پروژه های هفته جهاد کشاورزی، زمینه اشتغال برای ۴۸۰ نفر  فراهم می شود و ۶۴۷ خانوار روستایی از خدمات زیربنایی استفاده می کنند.

زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر در قزوین فراهم می شود

فاطمه خمسه در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین از برنامه های هفته جهاد کشاورزی در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت هفته جهادکشاورزی افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلفی از جمله پروژه های عمرانی و تولیدی کشاورزی پیش بینی شده است.

وی افتتاح و بهره برداری از ۱۰۶ طرح عمرانی– تولیدی کشاورزی را از جمله برنامه های هفته جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای پروژه های پیش بینی شده مبلغی بالغ بر ۴۸۲ میلیارد و میلیون ریال ۷۷۵ هزینه شده که این طرح ها شامل ۶۶ طرح در حوزه آب و خاک، ۹ طرح در بخش دام وطیور، ۷ طرح باغبانی، ۱۹ طرح زراعت، ۲ طرح صنایع کشاورزی و ۳ طرح شیلات است.

خمسه ضمن بیان این نکته که بهره برداری از طرح فرصت های مختلفی را فراهم می سازد، بیان کرد: زمینه اشتغال برای ۴۸۰ نفر  فراهم می شود و ۶۴۷ خانوار روستایی از خدمات زیربنایی استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: سیاست های مختلفی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین دنبال می شود و برگزاری کارگاه آموزشی تنظیم کمباین، اندازه گیری ضایعات برداشت کمباین و آشنایی با اجزای مختلف آن بمنظور ارتقای سطح دانش علمی برای ۶۰ نفر از کارشناسان مروج مسئول پهنه و بهره برداران بخش کشاورزی از نمونه این فعالیت ها و برنامه ها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: یکی از مهمترین سیاست های این سازمان، حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان است و امیدواریم بتوانیم با برنامه های حمایتی زمینه تشویق آنها را فراهم سازیم تا شاهد تولید محصولات بیشتر در استان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.