بجنورد- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: به منظور تامین و ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی، ۲۲اکیپ راهداری در سطح جاده های استان به مسافران گذری خدمات رسانی می کنند.

۲۲اکیپ راهداری خراسان شمالی به مسافران تابستانی خدمت می دهند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی محمدمشتری اظهار کرد: در طرح تابستانی امسال ۲۵۰ راهدار مشارکت دارند و بیش از ۶ هزار کیلومتر از جاده های استان را زیر پوشش خدمات خود قرار می دهند. 

وی افزود: برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی، بیش از ۲۳۰ دستگاه ناوگان راهداری به کار گرفته می شود. 

مشتری تصریح کرد: در طرح تابستانی، ۲۱ راهدارخانه در استان برای خدمات رسانی به رانندگان گذری از استان آمادگی دارند و راهداران در محورهای مختلف برای تامین ایمنی سفرها حضور دارند. 

وی اظهار کرد: ۶۵ دستگاه خودروی گشت راهداری برای خدمات رسانی به مسافران در جاده های استان حضور دارند. 

۴ گروه امدادی به مسافران عبوری از خراسان شمالی خدمات می دهند 

مشتری گفت: در طرح تابستانی امسال چهار گروه امدادی هم برای کمک به رانندگان گذری از جاده های استان خدمات رسانی دارند. 

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: این گروه ها نسبت به تعمیر خودروهای دچار نقص در جاده ها مبادرت دارند. 

طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، ۱هزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱,۵۴ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه ۲۵ کشور قرار دارد. 

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد. 

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در مسیر تردد مسافران شمال کشور به مشهد مقدس قرار دارد که سالانه حجم زیادی از ترددها در محورهای ارتباطی این استان انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.