تبریز- شهردار تبریز با اشاره به اینکه توجه به ورزش همگانی از اولویت های این شهرداری است، گفت: هم اکنون در ۸۰ بوستان این شهر ورزش صبحگاهی انجام می شود.

ورزش صبحگاهی در ۸۰ بوستان تبریز انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین، ایرج شهین باهر افزود: این برنامه با حضور مربیان مستعد و متخصص به شکل مستمر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: تلاش می شود در تمام نقاط شهر مردم را به انجام فعالیت های ورزشی پیش از شروع کار عادت داد.

شهردار تبریز با بیان اینکه شورا و شهرداری تبریز دیدگاهی متفاوت از گذشته در حوزه ورزش دارد، یادآوری کرد: در این راستا ۳ هزار فوتبالیست در قالب ۲۵۰ تیم در ۴ رده در مسابقات جام رمضان شرکت کردند.

شهین باهر با اشاره به اینکه این حرکت ها بیانگر مسیر تازه ای در حوزه ورزش تبریز و گرایش به ورزش محلات است، ادامه داد: سعی می شود جوانان با استعداد در بخش ورزش محلات را پرورش داد و به سمت ورزش قهرمانی هدایت کرد.

وی اظهار داشت: در کنار توجه به ورزش قهرمانی، شهرداری به ورزش همگانی و سلامت شهروندان نیز توجه خاصی دارد.

شهردار تبریز با اشاره به برنامه های برگزار شده دینی و فرهنگی مختلف در طول ماه مبارک رمضان در این شهر گفت: برپایی خیمه های معرفت در ۹ بوستان و اجرای برنامه های نقاشی، کتابخوانی، داستان و مهارت های خانوادگی در حوزه های دینی از جمله این برنامه ها بود.

شهین باهر افزود: در طول ماه مبارک رمضان کمک به خانواده های نیازمند، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در برنامه افطارلیق پارک باغمیشه و همکاری با ستاد دیه برای آزادی ۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از دیگر برنامه های شهرداری بود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.