بندرعباس ـ معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت : محور بندرعباس سیرجان حد فاصل میدان شهید نامجو به سمت دشت امام و محور بندرعباس به میناب از مهمترین محورهایی است که طرح خط کشی در آنها اجراء شده است .

اجرای طرح خط کشی در محور بندرعباس سیرجان

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای هرمزگان ، میردادی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان اظهار داشت : نصب ۱۵۷۰ متر گاردریل ، ۲۷۰۰ متر نیوجرسی ،۱۱۳۲۸ عدد علائم اخطاری ، انتظامی ، خطر نمای پل  ، مسیر نما و گروهبانی  و همچنین  ۵۰۰۰ بازتاب چشم گربه ای از دیگر اقدامات این حوزه از ابتدای سال تاکنون در جاده های استان است .

وی نگهداری روشنایی ۸ تونل ، نگهداری ۳۴ برج نوری و ۵۲ کیلومتر روشنایی جاده های استان را از دیگر اقدامات راهداری در جاده های استان عنوان کرد و گفت : این طرح ها در حوزه ایمنی راه و حریم معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای و با هدف افزایش کیفیت جاده های استان اجرا شد .

میرداد میردادی در پایان با اشاره به اینکه علائم زبان گویای جاده می باشد اضافه کرد :  ایمنی راه و ترافیک بعنوان یکی از حوزه های اهمیت عمومی در هر جامعه و بخشی از پیش نیازهای اساسی هر فرد در جامعه تلقی می شود و همچنین راه بعنوان شریان اصلی اقتصاد در هر کشور نقش عمده ای را ایفا می کند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.