بندرعباس ـ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن بیان این مطلب که بندر شهید رجایی و بنادر تابعه آن به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند ، اعلام کرد: در راستای نگرش مشتری مداری، ارائه خدمات بندری ، دریایی و پشتیبانی با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.

راه اندازی نرم افزار اینترنتی مشتری مداری و میز خدمت

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوری هرمزگان، "اله مراد عفیفی پور" با اشاره به ۲۴ ساعته بودن فعالیت بندر شهید رجایی و سایر بنادر بازرگانی استان همچون بندر لنگه، شهید باهنر و قشم گفت: علاوه بر واحدهای ستادی و پشتیبانی که به صورت شیفت های کاری در این بنادر به شکل شبانه روزی فعالیت دارند، تمامی پایانه های بندری و شرکت های بخش غیر دولتی فعال در زمینه عملیات تخلیه و بارگیری کالا نیز به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات رسانی به مشتریان هستند.

وی در همین رابطه افزود:  با توجه به نقش بنادر کوچک در نوار ساحلی استان هرمزگان در ایجاد اشتغال پایدار و امنیت، این بنادر مورد توجه قرار گرفته و تکمیل زیر ساخت ها و تسهیل فرایند های عملیاتی بویژه در خصوص امکان صادرات فرآورده ها و کالاهای ایرانی در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان قرار گرفته است.

عفیفی پور تصریح کرد: براساس سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه مشتری مداری، ارائه خدمات بندری، دریایی و پشتیبانی در بنادر با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری به گونه ای مدیریت می شود تا علاوه بر افزایش بهره وری امور صادرات، واردات و ترانزیت به سهولت و مطابق با نرم های جهانی انجام پذیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ارایه خدمات الکترونیکی و فعالیت های مبتنی بر فناوری از سالها پیش تاکنون در این اداره کل در حال انجام است و نرم افزارهایی نظیر سامانه جامع دریایی، سامانه جامع کانتینری موسوم به CCS و سامانه جامع کالاهای جنرال کارگو موسوم به GCOMS بخش زیادی از نیازها و دغدغه های مشتریان را برطرف کرده است.

عفیفی پور خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز نرم افزار مشتری مداری به نشانی اینترنتیcrm.pmo.ir راه اندازی شده و تجار و صاحبان کالا می توانند نسبت به پیگیری الکترونیکی نامه های خود، ردیابی کالا و کانتینر، تمامی خدمات اداری دریانوردان، خرید اینترنتی بلیت سفرهای دریایی، از طریق این درگاه اقدام نموده و نیازی به حضور فیزیکی ارباب رجوع نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت بنادر به ویژه بندر شهید رجایی، میز خدمت فیزیکی در نقاط مختلف این بندر به زودی ایجاد و با بهره گیری از کارشناسان مجرب نیاز مشتریان بنادر در کوتاه ترین زمان ممکن و به روش سهل و آسان مرتفع می شود.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، این اداره کل الکترونیکی نمودن سایر خدمات خود را در راستای دستورالعمل میز خدمت الکترونیکی در دستور کار قرار داده و در آینده نزدیک تعداد آنها افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مدت ۳ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و به راهنمایی ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست آنان، مشغول است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.