۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 606011

هافبک پرسپولیسی ها امروز و پس از حضور در محل تمرین پرسپولیسی ها با برانکو به صحبت پرداخت و پس از آن نیز جدایی خود را از این تیم رسما اعلام کرد.

حضور فرشاد احمدزاده در تمرین امروز پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، فرشاد احمدزاده از بازیکنان مورد نظر برانکو در دو فصل اخیر بود که در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت اما پس از پایان بازی های لیگ هفدهم گفته شد این بازیکن ادامه دوران فوتبال خود را در باشگاهی اروپایی خواهد گذراند حتی در این باره گفته می شد وی به توافقاتی با یکی دو تیم ترکیه ای و لهستانی نیز دست پیدا کرده است اما تا این لحظه با هیچ یک از آنها به امضای قرارداد نپرداخت.


احمدزاده صبح امروز در محل تمرین باشگاه پرسپولیس حضور یافت و جلسه ای با برانکو ایوانکوویچ تشکیل داد اما پس از آن با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود ضمن خداحافظی با هواداران پرسپولیس، جدایی خود را از این تیم اعلام کرد. متن صحبت های احمدزاده به این ترتیب است:


با عرض سلام و احترام و ادب خدمت میلیونها هوادار سرخ دل تیم محبوبم ، بعد از چندین سال حضور برای خدمت به بزرگترین و پر هوادارترین باشگاه ایران و آسیا و قهرمانی پی در پی در لیگ برتر و زندگی کردن با شور و هیجان هواداران پرشور پرسپولیس اکنون فرصتی پیش آمده که با توکل به خدا و با حمایت شما عزیزان بتوانم در لیگ معتبر اروپایی پرچمداری باشم از مکتب بزرگی و قهرمانی پرسپولیس تا شاید به عنوان یک سرباز همیشگی ، تمام تلاشم را انجام دهم تا با موفقیت در این مسیر سخت و حساس همه ی شما را سربلند کنم . جدایی از شما هواداران و صاحبان اصلی باشگاه پر افتخار پرسپولیس سخت است ولی نیت و تلاشم برای پیشرفت و ایجاد افتخار برای فوتبال کشور و مکتب پرسپولیس است و در این راه سعی خواهم کرد استوار و پر قدرت قدم بزنم تا دوباره در خدمت شما باشم و با هم بر قله ی قهرمانی آسیا تکیه زنیم .


در این فرصت کوتاه تنها توضیح اینکه برای حفاظت از حیثیت مکتب قهرمانی پرسپولیس از پیشنهاد بزرگ تیمهای عربی چشم پوشیدم و با قبول پیشنهادی با بحث مالی کمتر ، با ورود به لیگ اروپایی مسیر پیشرفت در پیش بگیرم تا اگر لایق باشم با انجام بازی و تاثیر گذاری برای تیمم ، موجب سربلندی شما باشم .


بابت تمامی حمایتهایتان منتدار هستم و تا ابد فراموش نمی کنم در سخت ترین روزها با حمایت و تشویق هایتان مسیر قهرمانی پی در پی لیگ برتر و موفقیتهای آسیایی را رقم زدید.


خاک پای هواداران قهرمان پرسپولیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.