مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: رویای ما صعود از مرحله گروهی جام جهانی است و برای رسیدن به آن از سال ۲۰۱۵ کار کرده‌ایم.

دستیار کی روش: ما فارسی حرف می زنیم و مربیان اسپانیا و پرتغال متوجه نمی شوند!

به گزارش قدس آنلاین، اوسیانو کروز پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در مسکو در جمع خبرنگاران گفت: حال ما خوب است. خوشحالیم از اینکه در قسمت اول کارمان به خوبی کار را انجام دادیم. این نتیجه در کوتاه مدت به دست نیامده است. از سال ۲۰۱۵ پیگیر این کار بوده ایم. رویای ما این است و هنوز دنبال این هستیم که به دور بعدی راه یابیم.

وی در خصوص اینکه آیا عکس العمل مردم را از برد برابر مراکش دیده است؟ گفت: البته که این انرژی های خوب به ما منتقل شده است. از این بابت خوشحال بودیم. کی روش همیشه یک جمله معروف دارد و می گوید جایگاه پیراهن تیم ملی را باید بالاتر قرار بدهیم و باعث افتخار مردم بشویم.  

مربی تیم ملی در خصوص سرمربیان دو تیم اسپانیا و پرتغال و آشنایی کی روش با تفکرات آنها و تاثیرش بر عملکرد تیم ملی گفت: مطمئنا این شناخت به ما کمک می کند ولی باید بازیکنان ما بدانند توانایی فنی هر دو تیم اسپانیا و پرتغال برای اجرا بسیار بالا است و باید آمادگی کامل داشته باشند. 

کروز درباره اتفاقات جام جهانی گذشته و اینکه مردم به خاطر عملکرد مقابل آرژانتین به بازی با اسپانیا هم امیدوارند، تصریح کرد: برای همین است که سالیان سال کار می کنیم. رویای ما این است که صعود کنیم. می خواهیم تاریخ را خلق کنیم و تلاش می کنیم بخشی از تاریخ ایران را بسازیم. چیزی که می توانم از طرف بازیکنان و کادر تیم ملی قول بدهم این است که همه تلاش می کنند این رویا محقق شود.

وی در خصوص اینکه جذابیت های تیم ملی کنار خط و اینکه مربیان ایران زبان سرمربیان اسپانیا و پرتغال را متوجه خواهند شد، گفت: این برای ما راحتتر خواهد بود. چون بازیکنان ما فارسی صحبت می کنند ولی آنها پرتغالی و اسپانیایی. من نیم نگاهی به نیمکت اسپانیا خواهم داشت تا بفهمم چه می گویند! 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.