قدس آنلاین: حدود 400 جامعه زیر پوشش این شبکه جهانی هستند و در مجموع افزون بر 100 میلیون نفر در این جوامع زندگی می‌ کنند.

تمام مناطق مشهد زیر پوشش شبکه جهانی جامعه ایمن  قرار می گیرد

مدیرکل سوئدی شبکه جهانی جامعه ایمن گفت: برای عضویت در جامعه ایمن  100 میلیون نفر زیر پوشش شبکه جهانی جامعه ایمن هستندشاخصهایی شامل سالمندان، معلولان، فعالیتهای بین بخشی و مشارکت آنها، ارزیابی عملکرد، ثبت حوادث سوانح و صدمات سنجیده می‌شوند.

گلبرند شونبری در دیدار با شهردار مشهد افزود: شبکه بزرگی از متخصصان حرفه‌ ای از سراسر جهان با شبکه جهانی جامعه ایمن همکاری دارند و در این میان مشارکت شهرهای بزرگی مانند مشهد در شبکه بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مشهد شهری مذهبی است و زائران زیادی برای زیارت به مشهد سفر می کنند که باید از این فرصت برای انتقال موضوعات جامعه ایمن به آنها استفاده کرد.

وی افزود: حضور در جامعه ایمن فضای مناسبی را برای مشارکت فعال بخشهای خصوصی و تکنیکال در حوزه توسعه و گسترش ایمنی شهرها ایجاد می‌کند.
شهردار مشهد نیز در این نشست گفت: از دو سال پیش مناطق یک و ثامن مشهد به شبکه جهانی جوامع ایمن پیوسته و در این مدت تلاش شده دستورالعملهای این شبکه در همین مناطق اجرایی شوند.

قاسم تقی زاده خامسی افزود: قرار است شهر مشهد را به عنوان یک شهر ایمن در نظر بگیریم و بهتر است هرچه سریعتر تمام مناطق مشهد تحت پوشش این جامعه قرار گیرد و مدیریت شهری نیز آماده همکاری در این زمینه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.