کرج – استاندار البرز با بیان اینکه درتلاش هستیم تا پروژه همت درسال جاری به بهره برداری برسد، گفت: موانعی که در مسیر این پروژه بود با همت نهادها و بخش قضایی برطرف شده است.

 پروژه بزرگراه همت امسال به بهره برداری می رسد/رفع موانع اجرایی باهمکاری دستگاه قضا

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد علی نجفی صبح امروز دوشنبه در بازدید از ادامه پروژه همت درجمع خبرنگاران اظهار کرد: درحال حاضر پروژه اتوبان همت با جدیت در حال انجام است و امروز همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولین استانی از این پروژه بازدید شد.

وی بابیان اینکه پیشرفت این پروژه بالای ۸۷ درصد است، گفت: تونل ها نیز در حال اتمام است و از دو ماه گذشته این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

نجفی درادامه گفت: در تلاش هستیم تا این پروژه درسال جاری به بهره برداری برسد  چراکه باتوجه به موانعی که در مسیر این پروژه بود با همت نهادها و بخش  قضایی برطرف شده است.

وی با اشاره به مشکلات  مالی موجود در کشور، گفت: این پروژه با همت سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه وشهرسازی و اداره کل راه وشهرسازی استان البرز در حال انجام است و تا آخر سال جاری به همت همه نهادها به بهره بردای می رسد.

استاندارالبرز درادامه گفت: امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مشکلات نقدینگی بررسی واعتبار خرید مواد اولیه پروژه  به زودی تامین می شود.

نجفی در پایان گفت: درحال حاضر از لحاظ اعتباری و رفع معارضین مانعی دراین پروژه وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.