کرج - معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پروژه همت ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: برای اتمام پروژه ۱۱۰ میلیارد تومان سهم دولت و ۴۵ میلیارد تومان هم سهم سرمایه گذاراست تا پروژه به بهره برداری برسد.

 پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی پروژه همت/ ۵۰ واحد مسکونی برای ادامه پروژه تخریب شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خیرالله خادمی صبح امروز دوشنبه  در بازدید از پروژه بزرگراه ادامه همت در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه دستگاه  ها و ماشین آلات مختلف راه سازی در این پروژه در حال فعالیت است، گفت:  حدود ۳۳۵ نفر پرسنل مختلف در این پروژه مشغول به کارهستند.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه ۸۷ درصداست که امیدواریم  ۱۳ درصد الباقی پروژه در ماه های آینده به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال ۹۷  اعتبارات خوبی برای این پروژه در نظرگرفته شده است، خاطرنشان کرد: در حدود ۵۶ میلیارد تومان از منابع مختلف اعتباری برای این پروژه در نظرگرفته شده است.

وی افزود: ۴۰ میلیارد از محل اسناد خزانه و الباقی نیز از نقدینگی و اسناد کوتاه مدت است و امیدواریم با اختصاص اعتبار مالی که در نظر گرفته شده است روند اجرای پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

خادمی با اشاره به قول هایی که مسئولین کشوری و استانی برای روند پیشرفت این پروژه را منوط به تزریق اعتبارت مالی دانست وگفت: این پروژه موانع عرضی درمسیر داشت از جمله تخریب تعداد زیادی از واحدهای مسکونی را داشتیم که مستلزم برنامه ریزی های دقیق بود.

وی ادامه داد: در این پروژه مسائل حاشیه ای و اجتماعی نیاز به بررسی داشت که بخش عمدهای از این مشکلات حل و فصل شد.

این مسئول باا علام اینکه حدود ۵۰ واحد مسکونی در این مسیر در طی چند ماه گذشته تخریب شده است، گفت: مسیرهای منقطع به آزاد راه بهم اتصال پیدا کرد و تملک های انتهای مسیر نیز به زودی انجام می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با بیان اینکه برای اتمام  کل پروژه  نیاز به اعتبار قابل توجهی است گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان سهم دولت و ۴۵ میلیارد تومان هم سهم سرمایه گذاراست تا پروژه به بهره برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.