بندرعباس ـ از پنج قطعه اراضی ملی و دولتی به متراژ تقریبی۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع و به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رفع تصرف شد.

رفع تصرف اراضی ملی در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، غلامحسین شیری با اعلام این خبر اظهار داشت: اراضی ذکر شده که در سالهای گذشته تصرف شده بود ، توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان هرمزگان شناسایی و با هماهنگی های قبلی و انجام مقدمات برخورد بسیار جدی انجام و از چنگ متصرفین خارج شد.

وی با اشاره به اهمیت روش های پیشگیری از وقوع تصرفات افزود: افرادی که سودای بلعیدن اراضی را در سر می پرورانند بدانند که به حول و قوه الهی به همت والای یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی هرمزگان رویاهاشان به خواب مبدل خواهد شد و قانون با آنان برخورد جدی خواهد کرد.

وی افزود: قانون با اهتمام تمام و جدیت بیش از پیش با افراد سود جو برخورد کرده و اجازه نخواهد داد این افراد اراضی ملی و دولتی را که بیت المال مسلمین می باشد، جولانگاه خود سازند.

 این گزارش می افزاید: همچنین در پی تعرض به برخی اراضی ملی در شهرک توحید ، یگان حفاظت استان با بهره‌گیری از امکانت لازم و هماهنگی با شهرداری ، از تعداد ۵ فقره ساخت و ساز غیر مجاز رفع تصرف کرد.

گفتنی است قطعات یاد شده با وسعت تقریبی ۳ هزار متر مربع و به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.