بندرعباس ـ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جریان بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب این شهرستان نسبت به کاهش هدر رفت آب هشدار داد.

 شهرداری میناب نسبت به کاهش هدررفت آب تلاش کند

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از  روابط عمومی شرکت آبفای هرمزگان ابوذر مهدی نخعی در در این بازدید اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم در شهرستان میناب اتمام تصفیه خانه این شهرستان است .

وی با اشاره به بحران منابع آبی در شهرستان میناب و آغاز فصل گرما، بر ضرورت صرفه جویی و جلوگیری ار هدررفت آب در این شهرستان تاکید کرد.

معاون استاندار در ادامه تصریح کرد: شهرداری میناب بیشترین مصرف آب را در بین ادارات دارد که مدیریت این مجموعه بایستی نسبت به صرفه‌جویی و کاهش هدررفت آب نهایت تلاش خود را داشته باشد.

نخعی تاکید کرد: در این رابطه با هیچ اداره‌ای تعارف ندارم و در صورت مشاهده انشعاب آب آن اداره قطع می‌شود.

در ادامه مدیرامور آبفای میناب گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب میناب شامل سه مدول است که فاز اول آن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مصطفی زائر پور افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه تا پایان سال۹۶ ،۳۰ میلیارد تومان بوده و امسال نیز ۲.۵ میلیارد تومان به آن تخصیص داده شده است. همچنین اجرای کل طرح فاضلاب میناب شامل شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب نیازمند ۱۹۱ میلیارد تومان اعتبار است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.