قدس انلاین : با حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی ۲۹ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد برگزار می‌شود
احمدیزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت:  این نمایشگاه سالانه با حضور تعدادی از شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در این حوزه برگزار می‌شود که با تلاش‌های انجام شده امسال، 250 شرکت در قالب 1000 غرفه توانمندی‌های خود را در حوزه صنعت ساختمان به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: در این نمایشگاه شرکت‌هایی  از کشور‌های آلمان، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، چین، ژاپن و ترکیه و استان‌های خراسان رضوی، تهران، البرز، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان، خوزستان همدان و آذربایجان شرقی و غربی  شرکت کرده اند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی  افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی به عنوان برگزار کننده این دوره از نمایشگاه تلاش دارد با بهره گیری از ظرفیت‌های تخصصی صنعت نمایشگاهی میزبان خوبی برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان باشد.

یزدان پناه گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای دست اندرکاران و شرکت‌های فعال در صنایع مرتبط با ساختمان است تا خدمات، محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان تخصصی این حوزه را به عموم مردم عرضه کنند.

وی افزود: قطعاً از تعامل فعالان این عرصه، فرصت‌های تجاری و اقتصادی خوب و سازنده‌ای در جهت رشد و ارتقاء صنعت ساختمان سازی کشور به ویژه در خراسان رضوی فراهم خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: تلاش شده است، علاوه بر ایجاد شرایط مناسب برای حضور شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ساختمانی از قبیل: انبوه سازان، طراحان، معماران و تولید کنندگان سازه‌های مدرن ساختمانی، ماشین آلات عمرانی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، انواع مصالح ساختمانی، دکوراسیون، معماری، پوشش‌های سقف، دیوار، کاشی، سرامیک، برق ساختمان، درب، پنجره و دیگر صنایع مرتبط در این نمایشگاه، فضای مناسبی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به بازدیدکنندگان نیز فراهم شود.

یزدان پناه افزود: از آنجا که مباحث مربوط به ساختمان سازی از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است، حضور نمایندگان کشور‌های فعال و مطرح عرصه صنایع ساختمانی در نمایشگاه مشهد می‌تواند فرصت خوبی برای تبادل تجربیات و بستری برای تضارب آراء و انتقال دستاورد‌های تحقیقاتی و تحولات علمی و تجربی ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی برای غرفه داران، بازدید کنندگان و تمامی دست اندرکاران این حوزه باشیم و گامی موثر درجهت ارتقاء و اعتلای جایگاه صنایع مرتبط با صنعت ساختمان سازی در کشور و منطقه برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.