قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری مهندس برق که به مواد مخدر اعتیاد دارد و مرتکب ده‌ها فقره سرقت شده است، خبر داد.

دهها فقره سرقت در کارنامه سیاه مهندس برق!

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ،  سرهنگ «اکبر آقابیگی» گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودروهای سواری پژو 206 در محدوده بلوار هاشمیه، پیروزی، هفت تیر و منطقه قاسم‌آباد مشهد، دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع به سرکلانتری‌های چهارم و پنجم پلیس مشهد صادر شد.

وی افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری هفت تیر مشهد در این ماموریت ضربتی با پیگیری سرنخ‌های موجود توانستند عامل این سرقت‌های خیابانی را چهره زنی و این فرد که دارای چهار فقره سابقه کیفری به اتهام اعتیاد به شیشه و حفاری غیرمجاز بود و 2 ماه قبل از زندان‌ آزاد شده است را مورد شناسایی قرار دهند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری هفت تیر با تقویت گشت‌های نامحسوس خود توانستند متهم پرونده را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 206 که شماره‌های پلاک آن نیز دستکاری شده بود و در بلوار مهران قصد سرقت وسایل داخل یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 داشت، دستگیر کنند.
سرهنگ آقابیگی اظهار داشت: متهم پرونده که غافلگیر شده بود در اعترافات اولیه خود بیان داشت مدرک مهندسی برق دارد و به خاطر اعتیاد به شیشه مرتکب سرقت‌های خیابانی می‌شود.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: متهم در اعترافات خود ادعا کرد، مرتکب ده‌ها فقره سرقت از خودروهای پژو 206 شده و ماموران انتظامی در بازرسی از داخل خودروی او مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.
تحقیقات از این سارق خیابانی برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.