بجنورد- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در نشست هماهنگی طرح نورآوران سلامت استان بر بهره مندی حداکثری از ظرفیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت برای ارتقای سلامت جامعه در حوزه های دندان پزشکی و چشم پزشکی تاکید کرد.

بهره مندی حداکثری از ظرفیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در این نشست اظهار داشت: خدمت رسانی در حوزه سلامت از طریق بنیاد خیریه نورآوران سلامت فرصتی مغتنم برای مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم است که باید با فراهم سازی تمهیدات لازم این کار به بهترین نحو ممکن پیگیری شود.

وی افزود: افزایش تعامل بین دستگاهی برای تامین زیرساخت های مورد نیاز مانند آب، برق، مخابرات، آماده سازی مهمان سرا و... برای استقرار دندان پزشکان و چشم پزشکان و نصب امکانات و تجهیزات پزشکی الزامی است.

وی تصریح کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط می خواهم حداکثر مساعدت و همکاری خود را در تامین امکانات و پشتیبانی مالی مورد نیاز داشته باشند.

طرح نورآوران سلامت برای نخستین بار در خراسان شمالی در روستای عشق آباد شهرستان مانه و مسلمقان در سال ۱۳۹۳و برای دومین بار در بخش سرحد شهرستان شیروان در سال ۱۳۹۶ اجرا شد. سومین دوره این طرح از دوم تیرماه سال جاری به مدت ۷۵ روز در بخش بام و صفی آباد شهرستان اسفراین اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.