کرج- رئیس هیئت کاراته استان البرز گفت: با توجه به میزان و کیفیت مدال های کسب شده در سال گذشته البرز جایگاه خود در جمع ۵ استان برتر کشور را تثبیت کرده است.

جایگاه مان درجمع ۵ استان برتر کشور تثبیت شده است/در بازی های آسیایی جاکارتا نماینده داریم

محمد اکرمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سال گذشته در کسب مدال های مختلف کشوری، آسیایی وجهانی عملکرد خوبی حاصل شد و به نسبت مدت مشابه در سال ۹۵ رشد داشتیم.

وی افزود: با توجه به این عملکرد و البته دیگر فعالیت های استانی قطعا جایگاه البرز در جمع ۵ استان برتر کشور خواهد بود.

رئیس هیئت کاراته استان البرز تصریح کرد: ارزیابی فدراسیون کاراته از استان ها به مانند سالهای گذشته نیست و استان های برتر به شکل کلی ودر دسته بندی های ۵تایی اعلام می شود.

اکرمی به برگزاری موفق جام رمضان کاراته با حضور یک کشور خارجی اشاره کرد و گفت: تیم هند که برای برپایی اردوی آماده سازی در کشورمان به سر می برد به عنوان مهمان ویژه در مسابقات ما حضور داشت.

متولی کاراته استان البرز مراسم تجلیل از مدال آوران و مربیان برتر این استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این مراسم که در دو برنامه مجزا هفته گذشته برگزار شد در مجموع از ۲۴ قهرمان خانم و ۲۷ مدال آور کاراته البرز در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی تقدیر شدهمچنین در بخشی ویژه مربیان موفق کاراته استان نیز مورد تقدیر واقع شدند.

وی در پایان به حضور البرزی ها در مسابقات آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان ۲ ورزشکار ما در اردو حضور دارند و این شانس را دارند تا در تیم اعزامی جای بگیرند ودر بخش مردان نیز یک نفر نماینده داریم که با توجه به مصدومیتی که دارد حضورش در این رویداد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.