کرج - مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان کرج گفت: افراد جامانده از دریافت سهام عدالت منتظر باشند تا سازوکار جدید اختصاص آن از سوی دولت اعلام شود.

سازوکار جدید دریافت سهام عدالت برای جامانده ها به زودی اعلام می شود

اکبر حیدری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در این خصوص لایحه ای از سوی دولت به مجلس ارسال شده که در حال حاضر در کمیسیون های مربوطه در حال بررسی است وبه زودی به صحن علنی ارائه خواهد شد.

وی افزود: ۶ دهک درآمدی برای دریافت سهام عدالت مشخص شده اند که در این ارتباط برخی به دلایل مختلف موفق به ثبت نام و بهره مندی از این سهام نشده اند.

حیدری تصریح کرد: این افراد باید تا زمان تعیین سازوکار جدید ثبت نام دوباره و ایجاد امکان برخورداری از این امتیاز تامل کنند تا مراحل اداری لازم انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه ۶۰ درصد افراد جامعه مشمول دریافت سهام عدالت هستند به آخرین وضعیت پرداخت سود این سهام اشاره کرد و گفت: سود سهام عدالت در چندین مرحله واریز شده و سود افراد جامانده نیز حداکثر تا پایان تیرماه واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸ میلیون نفردر کشور برای دریافت سود به سامانه مراجعه کرده اند تصریح کرد: شرط واریز این سود ثبت شماره شبا حساب بانکی در سامانه سهام عدالت است در غیر این صورت امکان واریز سود میسر نیست.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان کرج خاطر نشان کرد: سامانه سهام عدالت برای ارائه شماره حساب تا پایان خردادماه باز است و نیاز است افرادی که سهام را در اختیار دارند برای بهره مندی از سود واریزی اقدام کنند.

حیدری در پایان گفت: مردم می توانند هرگونه سوال واطلاعات لازم را از طریق شماره تلفن های سامانه سهام عدالت که به شکل ۲۴ ساعته فعال است مطرح کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.