۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 606286

قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر پس از آنکه محل اختفای خود را لو رفته دید و فرار کرد، با شلیگ گلوله پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

قاچاقچی هروئین با شلیک پلیس زمین گیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در تشریح عملیات دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در حومه شهر مشهد گفت: چندی پیش ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر طی رصدهای اطلاعاتی وبرای شناسایی سرشاخه‌های توزیع مواد مخدر در حوالی شهر مشهد متوجه شدند یکی از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر که به صورت گسترده‌ای در شهر مشهد مواد مخدر از نوع هروئین توزیع می‌کند، در روستای منزل آباد مخفی شده است.
قاضی خدابخشی تصریح کرد: این اطلاعات در حالی کسب شد که منابع اطلاعاتی از وجود مقادیری هروئین در محل نیز خبر داده بودند که قاچاقچی قصد توزیع آن را بین خرده فروشان و دیگر عوامل مربوط را داشت.
برهمین اساس دستور دستگیری متهم صادر و عملیات پلیسی با هدایت سرهنگ حسین صفدری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی خراسان رضوی آغاز شد.
وی افزود: در ادامه ماموران، عصر روز یکشنبه محل حضور قاچاقچی حرفه‌ای را محاصره کرده، پس از ورود به محل یک نفر مونث را درحالی به عنوان نگهدارنده بار دستگیر کردند که عامل اصلی به محض دیدن ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از محل متواری شد. بر همین اساس ماموران دستور ایست صادر کردند اما متهم متواری شده توجهی به موضوع نداشت تا اینکه ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح پای قاچاقچی حرفه‌ای را هدف قرار دادند و او را دستگیر کردند.
پس از آن متهم مذکور در حالی به سرعت به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت که طی بازرسی از محل اختفای وی بیش از 9 کیلو گرم هروئین، مقداری حشیش و 11 میلیون وجه نقدی که احتمال می‌رود از طریق فروش مواد مخدر به دست آمده باشد کشف و توقیف شد. این مقام قضایی تصریح کرد: تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.