با پیروزی ایران برابر مراکش در نخستین دیدار مرحله گروهی رقابت های جام جهانی موج ستایش از عملکرد کادر فنی در فضای مجازی به راه افتاد و مدیران فدراسیون فوتبال با در نظر گرفتن شرایط جامعه در اظهارنظرهای خود صراحتا اعلام کردند که کارلوس کی روش در راس کادر فنی تیم ملی باقی  می‌ماند.

تمدید نجومی و شفاهی با کی روش

به گزارش قدس آنلاین، با وجود این اظهارنظر و تمایل برای تمدید قرارداد  کی روش هیچ اظهارنظر رسمی از سوی کی‌روش منتشر نشد تا ابهام و نگرانی در بین هواداران تیم ملی اوج بگیرد.
البته کی روش در جریان مصاحبه های خود با رسانه‌های داخلی و خاجی دائما بر این نکته تاکید داشت که تیم او برای درخشش در رقابت های قهرمانی آسیا آماده است اما هرگز به این نکته اشاره نکرد که آیا همچنان هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت یا این که به کشور دیگری نقل مکان خواهد کرد. او حتی در یکی از مصاحبه هایش به برانکو طعنه زد و گفت تیم برای مربیانی که مقابل لگد زدن بازیکن به ساک سکوت می کنند آماده است.
اما اظهارات محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با خبرنگار ما نشان می دهد فعلا هیچ توافقی در این رابطه صورت نگرفته است. اسلامیان در پاسخ به این پرسش که آیا توافق با کارلوس کی روش مکتوب بوده یا شفاهی می گوید: ما علاقه داریم که همکاری با کارلوس کی روش ادامه پیدا کند. توافقات ابتدایی هم صورت گرفته اما تا این لحظه هیچ چیز مکتوب نشده است ولی امیدوارم این توافق روی کاغذ بیاید تا دیگر مشکلی برای ادامه کار وجود نداشته باشد.
با این اظهارنظر مشخص می شود فعلا هیچ امیدواری برای تمدید ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی وجود ندارد مگر اینکه مهدی تاج به عنوان نماینده تام الاختیار هیئت رئیسه شرایط تمدید قرارداد کارلوس را بپذیرد. شرایطی که پذیرش آن در حیطه اختیارات مهدی تاج نیست و برای تائید نهایی بایستی قرارداد به رویت وزیر ورزش برسد تا به مرحله امضا نزدیک شود.
ظاهرا مدیران فدراسیون این مسئله مهم را به اطلاع وزیر ورزش رسانده اند و به وی اعلام کردند کی‌روش تنها به شرط تمدید قرارداد چهار ساله در ایران باقی خواهد ماند. حالا در راهروهای هتل مدیران فدراسیون شنیده می شود در صورت صعود به مرحله بعد تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی قطعی خواهد شد و هر پیشنهادی از سوی وی مطرح شود تعهد اجرای آن از سوی وزارتخانه انجام می شود. شنیده می شود در صورت صعود، رقم قرارداد کی روش به شکل نجومی افزایش پیدا خواهد کرد.
 

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.